Номинации за наградите "Оскар"
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
Morwen
Ти казваш "разни", но става дума за почти три пъти по-дълги времена и нагоре.
Ключовият момент е
Никой не казва, че това е била едва ли не основната цел на церемонията - да се смачкат мрънкащите. Просто още едни нелицеприятен детайл от цялостния облик на системата.
Ми може да е дребнаво, но е начин да се демонстрира отношението на академията...цялото сравняване на разни секунди ми е доста дребнаво
Ти казваш "разни", но става дума за почти три пъти по-дълги времена и нагоре.
Ключовият момент е
Това е връзката с Оскарите.On a day when the VFX community was asking for respect, many took this as a slap in the face.
Никой не казва, че това е била едва ли не основната цел на церемонията - да се смачкат мрънкащите. Просто още едни нелицеприятен детайл от цялостния облик на системата.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
В крайна сметка нямам нищо против, модерните визуални ефекти в мнохо случаи не означават кино изкуство.Morwen wrote:Аз, честно казано, не успях да разбера как Оскарите са доказали, че Холивуд убива специалните ефекти и цялото сравняване на на разни секунди ми е доста дребнаво.
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
Не е зле да уведомиш Джеймс Камерън тогава.Samail wrote:В крайна сметка нямам нищо против, модерните визуални ефекти в мнохо случаи не означават кино изкуство.Morwen wrote:Аз, честно казано, не успях да разбера как Оскарите са доказали, че Холивуд убива специалните ефекти и цялото сравняване на на разни секунди ми е доста дребнаво.
Пък и Ридли Скот. И Стивън Спилбърг. И братя Уашовски и Том Тиквер. И Джос Уидън. И... абе да не изброявам.
Сериозно - да не би да заявяваш, че модерните визуални ефекти са маловажни? Макар че някои филми могат да минат и без тях, напоследък все повече не могат. Нямаш нищо против... какво?
Я да видим дали ще се сетиш от кои филми са тия кадри (преди добавянето на ефектите). Аз в повечето случаи не успях.
http://beforevfx.tumblr.com/
А специално за Life of Pi виж този линк, най-вече кадрите "преди" и "след" и туитовете. Това е кратък материал, де, целият си заслужава прочита.
http://thebigsocialpicture.blogspot.com ... -know.html
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6454
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
- Spoiler: show
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Е те ако не ползват спец-ефекти, могат да ползват макети и истински хора, кво. Както правеха някога.
Това ми напоня за някъв пореден тийзър на новият сезон на ГоТ, където, нали, действието се развива зад ледената стена и има много сняг, етц. И те го снимат нейде из Исландия, или неква подобна заснежена страна. И всички възклицаваха как валяло сняг по време на снимки и колко истинско изглеждало всичко, като че ли става дума за ебаси кино революцията... Това, че ползват истински сняг, нали... Много ми беше смешно.
Това ми напоня за някъв пореден тийзър на новият сезон на ГоТ, където, нали, действието се развива зад ледената стена и има много сняг, етц. И те го снимат нейде из Исландия, или неква подобна заснежена страна. И всички възклицаваха как валяло сняг по време на снимки и колко истинско изглеждало всичко, като че ли става дума за ебаси кино революцията... Това, че ползват истински сняг, нали... Много ми беше смешно.
На мен нещо такова би ми харесало:
Филм: Джанго
Актьор: Хоакин (много плътно следван от Дей-Люис - и двамата са страховити по много различен начин)
Актриса: Джесика Частейн
Поддържащ актьор: доволен съм от втория Оскар на Валц, но и Филип Сиймур Хофман го заслужава толкова.
Поддържаща актриса: Колебание между Сали Фийлд и Ейми Адамс...
Режисура: Джо Райт (неноминиран); от номинираните - на Анг Лий му е било най-тежко, така че той.
Оригинален сценарий: Уес Андерсън за Муунрайз
Адаптиран сценарий: Тони Къшнър за Линкълн
Анимационен: всичко друго, но не и Brave. Ралф с малко пред Паранорман, примерно.
Чуждоезичен филм: предпочитам фейк-туитъра на Ханеке пред истинските му филмови издевателства (примерно, цитирам: izzy huppert had such bad farts durin piano teacher that 4 crew ppl were sent to hospital with fart poisoning lol)
Оператор: брутална селекция, но Дийкинс за Скайфол в крайна сметка.
Монтаж: Zero Dark Thirty
Дизайн на продукция: Ана Каренина
Костюми: Ана Каренина
Грим: Хобит
Музика: Дарио Марианели за Ана Каренина (с малко пред Томас Нюман); бтв, объркаха за кой филм да номинират Деспла тази година - в пъти по-добър беше в ZDT, отколкото в Арго.
Песен: ами Скайфол, какво да правим...
Саунд миксинг: Скайфол
Саунд едитинг: ZDT
Визуални ефекти: Пи
Като цяло, наистина се омазаха в основните категории, а в крайна сметка не е като годината да се оказа толкова слаба, колкото изглеждаше на 1 януари. Айде мимоходом да си спретна и един топ 10:
1. Django Unchained
2. Moonrise Kingdom
3. The Master
4. Skyfall
5. Zero Dark Thirty
6. Anna Karenina
7. Life of Pi
8. Cloud Atlas
9. Lincoln
10. Lawless
И понеже се намеси Cloud Atlas, тоя филм е толкова анти-оскар по толкова много начини, че и 10 пъти по-добър да се беше оказал, нямаше да го допуснат в надпреварата за каквото и да било.
Филм: Джанго
Актьор: Хоакин (много плътно следван от Дей-Люис - и двамата са страховити по много различен начин)
Актриса: Джесика Частейн
Поддържащ актьор: доволен съм от втория Оскар на Валц, но и Филип Сиймур Хофман го заслужава толкова.
Поддържаща актриса: Колебание между Сали Фийлд и Ейми Адамс...
Режисура: Джо Райт (неноминиран); от номинираните - на Анг Лий му е било най-тежко, така че той.
Оригинален сценарий: Уес Андерсън за Муунрайз
Адаптиран сценарий: Тони Къшнър за Линкълн
Анимационен: всичко друго, но не и Brave. Ралф с малко пред Паранорман, примерно.
Чуждоезичен филм: предпочитам фейк-туитъра на Ханеке пред истинските му филмови издевателства (примерно, цитирам: izzy huppert had such bad farts durin piano teacher that 4 crew ppl were sent to hospital with fart poisoning lol)
Оператор: брутална селекция, но Дийкинс за Скайфол в крайна сметка.
Монтаж: Zero Dark Thirty
Дизайн на продукция: Ана Каренина
Костюми: Ана Каренина
Грим: Хобит
Музика: Дарио Марианели за Ана Каренина (с малко пред Томас Нюман); бтв, объркаха за кой филм да номинират Деспла тази година - в пъти по-добър беше в ZDT, отколкото в Арго.
Песен: ами Скайфол, какво да правим...
Саунд миксинг: Скайфол
Саунд едитинг: ZDT
Визуални ефекти: Пи
Като цяло, наистина се омазаха в основните категории, а в крайна сметка не е като годината да се оказа толкова слаба, колкото изглеждаше на 1 януари. Айде мимоходом да си спретна и един топ 10:
1. Django Unchained
2. Moonrise Kingdom
3. The Master
4. Skyfall
5. Zero Dark Thirty
6. Anna Karenina
7. Life of Pi
8. Cloud Atlas
9. Lincoln
10. Lawless
И понеже се намеси Cloud Atlas, тоя филм е толкова анти-оскар по толкова много начини, че и 10 пъти по-добър да се беше оказал, нямаше да го допуснат в надпреварата за каквото и да било.
Ами то няма нужда от развиване на тая мисъл - виж какво спечели за най-добър филм. Атласът е точно противоположното на Арго по всички възможни начини. Номинации в отделни категории със сигурност не заслужава, защото има много проблеми кажи-речи по всеки параграф. Това, което го спасява, поне в моите очи, е обезоръжаващото старание на Уашовски и Тиквер и наистина неебателния подход - ще го направим както на нас ни харесва, пък да става каквото ще.Roland wrote:Я я развий тая мисъл малко, че ми е интересно Аз съм съгласен, впрочем, обаче посмъртно не мога да го облека в квито и да е конкретни думи.
А е анти-оскар заради неконвенционалната си структура, която за дедетата от Академията не само е трудна за преглъщане, но и погребва нещата, които те ценят - сериозен character development с класически сториарк (виж номинациите на Полет). В тоя филм виждат просто gimmick, а и Уашовски с тия изпълнения в Нео Сеул хич не помагат...
Винаги съм мразила да си правя личи класации на нещо, а и още не сме гледали някои от важните филми тая година (The Master, Moonrise Kingdom, Zero Dark Thirty, etc.), та е напълно безсмислено да класирам квото и да е. Като цяло, годината почна доста зле, имаше едни готини Авенджърс през лятото и сега към края наизлязоха баш яките филми, та спасиха положението. Сравнително доволна съм, въпреки че не си спомням друга година, в която толкова често да ми се е искало да си изляза от киносалона на средата на някой филм.
Сашко, стига с тоя Дред, бе.
Сашко, стига с тоя Дред, бе.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests