Page 2 of 5

Posted: Wed Jan 26, 2011 11:38 pm
by Demandred
От миналата година промениха правилата, вече са 10.

Posted: Thu Jan 27, 2011 12:41 am
by armageddon
Номинираните анимации са 3, защото май е нямало достатъчен брой кандидати за да вдигнат бройката (до 5), някой питаше по рано.

Posted: Thu Jan 27, 2011 12:51 am
by Roamer
Въпросът на Jen беше не само защо са само 3, а и защо го няма Tangled, който и според мен би излязъл поне с един кон напред в надпреварата :)

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:11 am
by armageddon
Този точно аспект на въпроса не е ли риторичен един вид? Колкото и голяма/увеличена да е бройката, едва ли могат да вкарат всички заслужили. И винаги ще има недоволни от класираните от Академията.

Posted: Thu Jan 27, 2011 9:08 am
by Morwen
Да, но все могат да вкарат повече от три от заслужилите...

Posted: Thu Jan 27, 2011 10:43 am
by Roamer
armageddon, наистина ли не виждаш малкия конфликт между "тази година са 3, а не 5, защото не е имало достатъчно" и "колкото и да са *много*, все не могат да вкарат всички"? :) Както и да е де, ясно е, че вече нищо не може да се направи - номинациите са обявени, няма да добавят нова, дори и да има място в съответната категория :)

Posted: Thu Jan 27, 2011 10:51 am
by Moridin
Армагедона и мен ме обърка :mrgreen:

Posted: Thu Jan 27, 2011 11:04 am
by armageddon
OK, that's an unfortunate choice of words, true. Но пак е вярно, и 10 да бяха номинираните анимации, пак щеше да има дискусии "ама защо филма Х не е сред тях".

Posted: Thu Jan 27, 2011 11:37 am
by Moridin
Да, но дискусията беше защо е нужно да са три. Не е грешен избор на думи, а логиката е грешна ;) Роумъра горе го обобщи.

Posted: Thu Jan 27, 2011 5:54 pm
by armageddon
Логиката на Академията (не моята лична) е че при събмитнати м/у 8 и 15 заглавия номинациите за анимация са 3. Ако са 16 и нагоре ги вдигат на 5. Тази година са били 15 и съответно имаме настоящата ситуация в която има силни заглавия за годината има малък брой номинирани поради по-малкия брой кандидати.

Posted: Thu Jan 27, 2011 6:24 pm
by Moridin
Ако това е логиката, жива и здрава академията :mrgreen:

Posted: Fri Jan 28, 2011 9:19 pm
by The Mad Hatter
За музика съм твърдо за Дракона - в ,,Социалната" като се изключи кавъра на Григ много музика не чух, освен едно раздрънкано пианце, дето се обаждаше. Попадение беше и Бийтълса на буквите. За ,,Генезис"-а ми е спорно, защото и там дъни един тон през цялото време, но пък върши работа. И все пак, която и да е от анимациите тая година има в пъти по-кадърен саундтрак (особено ако е истина, че Цимър е писал на сляпо (на глухо?!)).

Posted: Fri Jan 28, 2011 9:52 pm
by Silver
Абе и на мен ми харесва какво е натворил Пауъл в Дракона и продължавам да си стоя зад написаното още по средата на миналата година, че Forbidden Friendship е музикалният момент на 2010. Чисто ей така като музика е убийствено парче с много subtle внасяне на драматизма (не с чука по главата както Цимер го прави, а с мелодията и оркестрацията). Проблемът с музиката на Дракона е, че Пауъл не е устоял и е наблъскал вътре някакви генерични library-like мотивчета, все едно пак пише за някоя от генеричните си 500 анимации, за които обикновено го цанят... Като чух кво звучи хлапетата като идват да спасяват положението и ми се додрайфа. (Освен това, не очаквах подобен буламач от Sigur Ros на финала.)

Иначе много идеи има разхвърляни из целия саундтрак, развитието на основната тема, колкото и шрекообразна да е, е жестоко - човек може да намери поне 4-5 коренно различни вариации; + има много атмосферни и немелодични моменти, които в комбинация с визията късат глави. И със сигурност това е саундтракът който съм въртял най-много последната година.

Но Оскарът е за Резнър/Рос. Нито това е музика, която слушам по принцип, нито ме грабна с нещо извън филма, но вътре в него работи както отдавна не съм чувал.

Posted: Sun Jan 30, 2011 6:27 pm
by Vivian
След режисьорската гилдия снощи и печалбата на Хупър, комбинирано с продуцентската гилдия от миналия уикенд...някак си front-runner статусът на Мрежата беше дотук. Разбира се, надежда все още има (предимно за Финчър), но Харви Уайнстайн демонстрира за пореден път това, което е могъл винаги да прави най-добре -да прецаква нещата в последния момент и да печели Оскари с посредствени филмчета. Да видим какво ще стане с актьорската гилдия довечера.

Posted: Mon Jan 31, 2011 4:28 pm
by Jen
Аз още след Глобусите, без да съм го гледала, имах усещане, че натам се устремяват нещата, а сега, след като го и гледах, съм почти сигурна. Гъстият роял фенсинес, в който плува критическата общност, няма да се учудя ако освен до бест пикчъра-а и много вероятно – кинематографията, доведе и до награда на Деспла за една от най с нищо отличимите музики, които е създавал.

Иначе, след като имам вече впечатление от всички женски изпълнения, мога да кажа, че по степен на харесване ми се подреждат така: Дженифър Лорънс, Мишел Уилямс, Анет Бенинг, Никол Кидман, Натали Портман. Естествено, само в някоя алтернативна вселена е възможно последната в класирането ми да не спечели. Почти сигурна съм, че и при мъжете ще е подобно съотношението.