Oscars 2011
http://www.imdb.com/title/tt0775489/ ... таковатоClaymore47_Fen wrote: Абсолютно несвързан с темата пост: ами като си признават само американските глупости.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Все пак са американски награди.
Академията очевидно признава аниме за номинация/награда (Spirited Away) , а за да се класира един филм на ниво номинация (в категорията за анимационен филм) трябва да покрива 1) някви изисквания (доколкото схващам да е пускан на кино в Калифорния в предходната година) и 2) да бъде подаден за номинация. Виновни са в случая американските разпространители които не правят и двете.
Академията очевидно признава аниме за номинация/награда (Spirited Away) , а за да се класира един филм на ниво номинация (в категорията за анимационен филм) трябва да покрива 1) някви изисквания (доколкото схващам да е пускан на кино в Калифорния в предходната година) и 2) да бъде подаден за номинация. Виновни са в случая американските разпространители които не правят и двете.
Човек, Spirited Away печели. И между другото откак тая категория се е пръкнала са си номинирали 6 не-американски филма, което не е малко, взимайки се предвид и че ако разгледаме какви анимации са се правили от 2001 насам - да добавим най-много още два, които наистина да го заслужават - Поньо и Sword of the Stranger... Аз си добавям и Землеморията, ама си знам, че съм един от тримата човека, дето я харесаха, тъй че това е.
Спокойно, това е една от доста малкото, все още, адекватни категории. Въпреки че си има народ, непреживял загубата на Fantastic Mr. Fox или Коралайн, ма кво да се прави.
Спокойно, това е една от доста малкото, все още, адекватни категории. Въпреки че си има народ, непреживял загубата на Fantastic Mr. Fox или Коралайн, ма кво да се прави.
Като видях бафтите и ми призля. Ама защо не го дадохте и на Хупър бе...
http://www.imdb.com/features/oscars/2011/baftas
http://www.imdb.com/features/oscars/2011/baftas
гледах the fighter и, предвид сериозното му присъствие в поддържащите актьорски категории, вече дори имам чат-пат мнение за тях.
хубаво е да се види, че бейл може да играе и нещо друго освен начумерени, ангст налегнати, мрачно-решителни типове. пък и налудничавата последователност, с която сменя си сменя физиката според ролите носи некво обаяние. дори за лекото attention whore преиграване (предимно в моментите, когато се "снимаше" документалният филм) могат да се дадат точки за мета-игра. от друга страна, упоритостта, с която академията раздава номинации за хиперактивни роли с елементи на крейзавост или истеричност, е дразнеща. станали са основен оскар бейт инструмент.
в същата група - нахакано преиграване с малко развитие за цвят - попада и ролята на мелиса лео. та ако случайно решат да награждават някой от актьорите там, май само ейми адамс беше достатъчно умерена, че да не предизвиква негативна реакция.
изпълненията на джон хоукс и джаки уийвър продължават да ми харесват повече.
учудващо, по-интересни обаче са режисурата и монтажът. дотолкова, че нямам нищо против да спечелят. режисурата е по олтмановски раздвижена, оставяйки ситуацията да се "играе сама". и умишленото паянтово кадриране не дразни особено, което си е постижение. монтажът пък е весел и енергичен, без да се самонатяква.
хубаво е да се види, че бейл може да играе и нещо друго освен начумерени, ангст налегнати, мрачно-решителни типове. пък и налудничавата последователност, с която сменя си сменя физиката според ролите носи некво обаяние. дори за лекото attention whore преиграване (предимно в моментите, когато се "снимаше" документалният филм) могат да се дадат точки за мета-игра. от друга страна, упоритостта, с която академията раздава номинации за хиперактивни роли с елементи на крейзавост или истеричност, е дразнеща. станали са основен оскар бейт инструмент.
в същата група - нахакано преиграване с малко развитие за цвят - попада и ролята на мелиса лео. та ако случайно решат да награждават някой от актьорите там, май само ейми адамс беше достатъчно умерена, че да не предизвиква негативна реакция.
изпълненията на джон хоукс и джаки уийвър продължават да ми харесват повече.
учудващо, по-интересни обаче са режисурата и монтажът. дотолкова, че нямам нищо против да спечелят. режисурата е по олтмановски раздвижена, оставяйки ситуацията да се "играе сама". и умишленото паянтово кадриране не дразни особено, което си е постижение. монтажът пък е весел и енергичен, без да се самонатяква.
Той и самият Бейл беше казал, на емитата (май), че му е ясно колко е вървежен тоя тип роли, затова специално благодари на Уолбърг, че му е бил умереният anchor в тоя филм. Знаел колко неблагодарна работа е да си the unemotive character, щото бил свикнал да играе само това в последно време.
Факт, че не помня кой кога за последно получава голяма награда за последното...
Факт, че не помня кой кога за последно получава голяма награда за последното...
хаха, тръгнах да пиша пост за същото, сега освен само да се съглася с всичко...
И аз се сетих още докато гледах за това изказване на Бейл. Точно така е - в крайна сметка всъщност Марк Уолбърг е тоя, дето тихо закотвя филма, да не се отнесе из ексцесиите и хубаво да си остане при класическата спортна драма с всичките там клишета и силни моменти (подпомогнати от чудесно преценената режисура), където си му е място. Нищо, че Бейл и двете жени ще оберат всички овации.
Въобще, изненада ме много приятно. Някак честен беше, без да се прави на нещо, различно от това, което е. Залита на моменти към комедията (имаше две-три сцени, в които се сринах от смях), друг път към пълната гротеска, но му всичко стои естествено и само помага.
И аз се сетих още докато гледах за това изказване на Бейл. Точно така е - в крайна сметка всъщност Марк Уолбърг е тоя, дето тихо закотвя филма, да не се отнесе из ексцесиите и хубаво да си остане при класическата спортна драма с всичките там клишета и силни моменти (подпомогнати от чудесно преценената режисура), където си му е място. Нищо, че Бейл и двете жени ще оберат всички овации.
Въобще, изненада ме много приятно. Някак честен беше, без да се прави на нещо, различно от това, което е. Залита на моменти към комедията (имаше две-три сцени, в които се сринах от смях), друг път към пълната гротеска, но му всичко стои естествено и само помага.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 49 guests