Oscars 2011
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
armageddon, наистина ли не виждаш малкия конфликт между "тази година са 3, а не 5, защото не е имало достатъчно" и "колкото и да са *много*, все не могат да вкарат всички"? Както и да е де, ясно е, че вече нищо не може да се направи - номинациите са обявени, няма да добавят нова, дори и да има място в съответната категория
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Логиката на Академията (не моята лична) е че при събмитнати м/у 8 и 15 заглавия номинациите за анимация са 3. Ако са 16 и нагоре ги вдигат на 5. Тази година са били 15 и съответно имаме настоящата ситуация в която има силни заглавия за годината има малък брой номинирани поради по-малкия брой кандидати.
- The Mad Hatter
- Farmer
- Posts: 50
- Joined: Mon Dec 28, 2009 6:43 pm
За музика съм твърдо за Дракона - в ,,Социалната" като се изключи кавъра на Григ много музика не чух, освен едно раздрънкано пианце, дето се обаждаше. Попадение беше и Бийтълса на буквите. За ,,Генезис"-а ми е спорно, защото и там дъни един тон през цялото време, но пък върши работа. И все пак, която и да е от анимациите тая година има в пъти по-кадърен саундтрак (особено ако е истина, че Цимър е писал на сляпо (на глухо?!)).
Абе и на мен ми харесва какво е натворил Пауъл в Дракона и продължавам да си стоя зад написаното още по средата на миналата година, че Forbidden Friendship е музикалният момент на 2010. Чисто ей така като музика е убийствено парче с много subtle внасяне на драматизма (не с чука по главата както Цимер го прави, а с мелодията и оркестрацията). Проблемът с музиката на Дракона е, че Пауъл не е устоял и е наблъскал вътре някакви генерични library-like мотивчета, все едно пак пише за някоя от генеричните си 500 анимации, за които обикновено го цанят... Като чух кво звучи хлапетата като идват да спасяват положението и ми се додрайфа. (Освен това, не очаквах подобен буламач от Sigur Ros на финала.)
Иначе много идеи има разхвърляни из целия саундтрак, развитието на основната тема, колкото и шрекообразна да е, е жестоко - човек може да намери поне 4-5 коренно различни вариации; + има много атмосферни и немелодични моменти, които в комбинация с визията късат глави. И със сигурност това е саундтракът който съм въртял най-много последната година.
Но Оскарът е за Резнър/Рос. Нито това е музика, която слушам по принцип, нито ме грабна с нещо извън филма, но вътре в него работи както отдавна не съм чувал.
Иначе много идеи има разхвърляни из целия саундтрак, развитието на основната тема, колкото и шрекообразна да е, е жестоко - човек може да намери поне 4-5 коренно различни вариации; + има много атмосферни и немелодични моменти, които в комбинация с визията късат глави. И със сигурност това е саундтракът който съм въртял най-много последната година.
Но Оскарът е за Резнър/Рос. Нито това е музика, която слушам по принцип, нито ме грабна с нещо извън филма, но вътре в него работи както отдавна не съм чувал.
След режисьорската гилдия снощи и печалбата на Хупър, комбинирано с продуцентската гилдия от миналия уикенд...някак си front-runner статусът на Мрежата беше дотук. Разбира се, надежда все още има (предимно за Финчър), но Харви Уайнстайн демонстрира за пореден път това, което е могъл винаги да прави най-добре -да прецаква нещата в последния момент и да печели Оскари с посредствени филмчета. Да видим какво ще стане с актьорската гилдия довечера.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Аз още след Глобусите, без да съм го гледала, имах усещане, че натам се устремяват нещата, а сега, след като го и гледах, съм почти сигурна. Гъстият роял фенсинес, в който плува критическата общност, няма да се учудя ако освен до бест пикчъра-а и много вероятно – кинематографията, доведе и до награда на Деспла за една от най с нищо отличимите музики, които е създавал.
Иначе, след като имам вече впечатление от всички женски изпълнения, мога да кажа, че по степен на харесване ми се подреждат така: Дженифър Лорънс, Мишел Уилямс, Анет Бенинг, Никол Кидман, Натали Портман. Естествено, само в някоя алтернативна вселена е възможно последната в класирането ми да не спечели. Почти сигурна съм, че и при мъжете ще е подобно съотношението.
Иначе, след като имам вече впечатление от всички женски изпълнения, мога да кажа, че по степен на харесване ми се подреждат така: Дженифър Лорънс, Мишел Уилямс, Анет Бенинг, Никол Кидман, Натали Портман. Естествено, само в някоя алтернативна вселена е възможно последната в класирането ми да не спечели. Почти сигурна съм, че и при мъжете ще е подобно съотношението.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 40 guests