Ерика беше само началото на всичко, не основата. В основата бяха други неща, но разбирам какво имаш предвид де. В Парфюмът историята с момичето и опитът за очовечаване обаче, измъкнат от кой знае кое отверстие на Тиквер, си беше чиста манипулация на емоции, мотивирана
никак . Тук е много по-обмислено. Аз го приемам за важен елемент от концепцията да се романтизира история, която е свръх contemporary откъдето и да я погледнеш. Да придобие координати на притча, като се постави върху класически традиции – раздели, предателства, приятелства, сривове и възходи и т.н.
При този сценарий визуални истерии щяха да дойдат в повече и му се възхищавам на Финчър, че просто е дал задна в полза на развихрения Соркин.
Стегни се, моля те, страх ме е, че ако Скърдж мине оттук с блокинга и два три пан-шота, ще вземеш да му кажеш
Онова Нещо за износването на децата.

If I never meet you in this life, let me feel the lack.