Мисия Лондон

Филми, бре, филми... Джена Джеймсън, Трейси Лордс – we have them all!
User avatar
kalein
Arcanist
Posts: 904
Joined: Tue Feb 15, 2005 5:08 am
Location: smiling next to you
Contact:

Post by kalein » Fri May 14, 2010 12:55 pm

Аз се размазах от играта на "непрофесионалистите" - Орлин Горанов и Коцето-Калки. Особено Коцето какви гаргари му бяха вкарали, с намигвания към истинските му увлечения...

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 6923
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Post by Yan » Fri May 14, 2010 1:10 pm

Е Коцето Калки от доста време се подвизава по театралните сцени, така че не е баш непрофесионалист, но да бъзиците бяха добри.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Sun May 16, 2010 4:18 pm

На мен ми хареса много.Изпитвах някакво леко удоволствие като от книга на Уудхаус.

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Sun May 16, 2010 4:34 pm

For BGs only. Имаше добри моменти, Коцето Калки имаше 2-3 попадения.
Защо българските актьори са толкова зле, не си го обяснявам? Някак си говорят с една и съща интонация всички и винаги, и сякаш се изчакват един друг за да си кажат репликите, което е нормално, но в нашенските филми седи много изкуствено.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
Cruella
Commoner
Posts: 35
Joined: Thu May 07, 2009 2:34 am

Post by Cruella » Tue May 18, 2010 2:00 pm

dellusion wrote:Някак си говорят с една и съща интонация всички и винаги, и сякаш се изчакват един друг за да си кажат репликите, което е нормално, но в нашенските филми седи много изкуствено.
Защото повечето са театрални актьори. Доста е трудно да се отучиш от такъв начин на игра. А и в бг доста малко филми се снимат, в сравнение с чужбина. Иначе аз не мисля, че играят зле.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Thu May 20, 2010 12:21 pm

Мда, и ние го гледахме. Има си трески за дялане, но определено е огромен скок към това, което българското кино би трябвало да бъде.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri May 21, 2010 11:40 pm

Изгледах го и аз. Дооооста готин, особено пък като за наш. Има режисьорски и операторски моменти на световно ниво и изобщо професионализъм от класа. Двата му дефекта:

1. Сценарият е в гз. Първо, че тоя тип филми в Щатите спряха да ги правят някъде около 30-те години на миналия век, второ, че просто половината сюжетни линии свършиха с фъстене и без ефект върху главната. Не, че пак не беше забавно де.

2. Все още нямаме актьори, явно, които да могат да играят в сериозни роли. Като излъчване всички бяха спот он, но ако изключим онези от патешката линия, целият филм е ТАКАВА УЖАСНА РЕЦИТАЦИЯ, че ми се ревеше.

Обаче като цяло съм много доволен всъщност. Забавно филмче с крайно яки попадения. Цифро-терапията маже.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
tigermaster
Elder God
Posts: 6458
Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am

Post by tigermaster » Mon Dec 06, 2010 11:45 am

Гледах го и аз. Чак снощи. И се РАЗМАЗАХ от кеф, сериозно. Нямам намерение да се впускам в подробности по отношение на сценарий, режисура и т.н., само ще кажа, че според мен всичко беше точно както трябва. Честно казано, актьорските изпълнения ми харесаха доста, въпреки театралните рецитации. Българският акцент на Пунчев ме разби, бтв. Не знам кой е актьорът и дали говори така английски по принцип, обаче в този филм ми хареса много. Юлиан Вергов също. А за Любо Нейков да не говорим :twisted:
Както и да е, просто ще кажа, че тази година друга толкова забавна комедия не съм гледал. Дали ще е защото напоследък избягвам почти всички холивудски комедии без "екшън" в описанието или по друга причина, не знам. Знам, обаче, че това е единственият български филм от това хилядолетие, с който искрено съм се забавлявал.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.

Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”

User avatar
JohanVladimir
Sorcerer
Posts: 381
Joined: Fri Mar 19, 2004 1:40 pm

Post by JohanVladimir » Fri Dec 17, 2010 1:24 pm

Roland wrote: 2. Все още нямаме актьори, явно, които да могат да играят в сериозни роли. Като излъчване всички бяха спот он, но ако изключим онези от патешката линия, целият филм е ТАКАВА УЖАСНА РЕЦИТАЦИЯ, че ми се ревеше.
Причината е казана съвсем вярно от Cruella, но може би мога да я развия малко, тъкмо да ми кажеш дали хипотезата ми е вярна или само си въобразявам.
Театралният тип изпълнение е специфичен, това е така. Една от разликите с филмовия тип игра, която според мен в случая е съществената, е степента на "естественост" или, ако щеш - на "всекидневност" на поведението.
Театралният актьор стои в "празното пространство", "магическия кръг" или каквато там метафора ни е кеф да употребим, за да наречем сцената и един от начините да създава и поддържа тази особеност в пространтството е чрез неговото условно, маниерно, характерно поведение. Или поне така го гледам в българските театри, не съм ходила на театър в чужбина, а пък гостуващите тук по фестивалите чужди трупи, играят пак съвсем по същия начин, ма има вероятност и да не съм гледала правилните, де...
Киното създава диегезис, то трябва да убеди зрителя в правдоподобието на света, който показва, и един от елементите на убеждаването е правдоподобното, естествено поведение на човеците там.
Прекарала съм живота си в България, в чужбините съм била рядко и закратко, само в Европа при това. Мисля обаче, че поведението на хората, това всекидневното, естественото държание, дето го гледам тук и дето го гледам там, е различно. Любо Нейков го гледам всеки ден пред блока, в магазина, в трамвая и затова, когато го гледам и в този филм, знам какво виждам и ми е истинско. Естественото, непринудено и все пак сериозно, драматично и убедително поведение на американските актьори никога не съм го виждала в България на улицата, никога.
Не знам дали български актьори са способни да изиграят убедително сериозни, драматични, дълбоки роли и да изглеждат естествено при това. Знам само, че не съм виждала българи така да се държат в социалните си контакти и да изглеждат естествено.

Edit: Олеле, какви съм ги изпонаписала. Ще се редактирам малко и не ми давайте да се обяснявам поече :oops:
Last edited by JohanVladimir on Fri Dec 17, 2010 1:42 pm, edited 1 time in total.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Fri Dec 17, 2010 1:39 pm

с риск да убия сичката поетичност на "кръга" и "пространството", има доста по-прозаични причини:
в театъра публиката е дистанцирана (физически) и актьорът традиционно акцентира и пресилва с цел по-добро възприемане. в киното камерата (и публиката) ти е кажи-речи в лицето и това е излишно.
туй е фундаменталната разлика. евентуалните стилизации вече са си отгоре.

User avatar
Jen
Paragon
Posts: 645
Joined: Thu Mar 29, 2007 12:06 pm
Contact:

Post by Jen » Sat Dec 18, 2010 12:10 pm

Аз имам театрални актьори в семейството плюс добро количество време съжителство със студенти по актьорско и опитът ми показва, че “поетичната” причина като че ли е доста вярна. Точно заради диегезиса в киното и възможността там самата технология да ти е разказвач – камерата насочва погледа, манипулират се времето и пространството с драматургична цел и т.н. В театъра всичко това трябва да се направи чрез актьора, оттам идва и силно завишената експресия на играта. Нещо, което в контекста на тоя странен медиум успява да изглежда естествено (не винаги, разбира се) и наистина има нещо вярно в това за “магическия кръг” :) – аз съм била неведнъж обект на парадокса домашна репетиция да ме докарва до припадък от смях с нелепостта си и после същата сцена изиграна по същия начин да работи чудесно на сцената. Иначе прозаичната причина, че като ти е камерата в лицето, няма нужда да крещиш, за да те чуят и на последния ред я има също със сигурност.

Само и за Мисията да кажа нещо все пак - гледах го на едно фестивално представяне не много отдавна. Нищо не ми хареса в тоя филм просто, нищичко. Беше доста измъчено преживяване като цяло. Започна с объркано изказване на ко-сценаристката, от което почти нищо не се разбра, но все пак основния пънчлайн беше, че този път идеята била не да се гони голямото изкуство, а просто правилата на комедийния кино-занаят. Е, публиката не се смя изобщо, някои започнаха да излизат посредата (за което допринесе и префектната за пореден път техническа организация, но не беше само това според мен). Стоях точно до Алек Попов и просто се гърчех от срам заради него... А той си излезе по някое време направо.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Dec 18, 2010 4:35 pm

о, аз съм чувал разни неща от актьори по въпроса "защо" е така.
но те на какво си вярват не променя факта от какво е породена нуждата по начало. традицията и школата лесно могат да скрият корените. още гърците са го усетили проблема с комуникацията от сцена; то не са пояснения, наблягания и коментари при тях. между другото, нямам предвид само говоренето, декламирането, паузите и други вокално-неинструментални изпълнения. маниерите и пластиката са също с повече децибели. :)
може да се сравни с филмите преди грифит или дрейер, да речем, когато всичко е далечни кадри, а "монтаж" е непозната дума. същите проблеми ги има и там (в по-малка степен), и по същия начин са решени.

Silver
Jaghut Tyrant
Posts: 1765
Joined: Fri Jul 18, 2008 2:17 am
Contact:

Post by Silver » Fri Dec 24, 2010 12:59 am

Това беше адски гнусно преживяване, от което ме хвана срам. Не знам, сигурно звучи грубо но това може да бъде харесано и намерено за забавно само от retards. И като си представя, че в тази помия звучаха Блър и Дейвид Бауи...

User avatar
JaimeLannister
Forsaken
Posts: 3103
Joined: Mon Apr 05, 2004 7:31 pm
Location: Лясковец - София

Post by JaimeLannister » Fri Dec 24, 2010 10:18 am

Silver wrote:Това беше адски гнусно преживяване, от което ме хвана срам. Не знам, сигурно звучи грубо но това може да бъде харесано и намерено за забавно само от retards. И като си представя, че в тази помия звучаха Блър и Дейвид Бауи...
???
"Основната и крайна цел на живота е смъртта и той винаги я постига." Зигмунд Фройд

"PRESENT IS THE TIME INCLUDING ALL TIMES
EACH SECOND IS ETERNITY AS ETERNITY IS NOW
AND NOW IS FOREVER..."

Курвите идват и си отиват, Star craft остава!

Image

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Fri Dec 24, 2010 10:58 am

Ми като звучи грубо, сигурно можеше да не го казваш, а? Да ти имам и тролстването...
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 106 guests