Топ 10 Филми на Десетилетието (ЛИЧЕН КЕФОМЕТЪР)
1. Children of Men
2. The Departed
3. Coraline
4. Pirates of the Caribbean
5. Ocean's eleven
6. Little Miss Sunshine
7. A knight's tale
8. Catch me if you can
9. The last king of Scotland
10. City of God
Нарочно не съм сложил нито една анимация (Нийл Геймън си е Нийл Геймън, Коралайн е достойно изключение), защото тогава щях да включа само 1-2 игрални филма.
edit: Извинявам се, попълних класацията за 2 минутки, защото бързах и не обърнах внимание на годината на филмите.
2. The Departed
3. Coraline
4. Pirates of the Caribbean
5. Ocean's eleven
6. Little Miss Sunshine
7. A knight's tale
8. Catch me if you can
9. The last king of Scotland
10. City of God
Нарочно не съм сложил нито една анимация (Нийл Геймън си е Нийл Геймън, Коралайн е достойно изключение), защото тогава щях да включа само 1-2 игрални филма.
edit: Извинявам се, попълних класацията за 2 минутки, защото бързах и не обърнах внимание на годината на филмите.
Last edited by Ganelon on Sat Dec 19, 2009 11:44 am, edited 1 time in total.
Трябва си актуализация след попълването на един пропуск преди малко.
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Престижът
Ванила Скай
Мементо
Аватар
Звезден прах
Симон
В като Вендета
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Престижът
Ванила Скай
Мементо
Аватар
Звезден прах
Симон
В като Вендета
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Иначе не, не смятам да го махам - свежа идея с изпипано изпълнение. Определено ми е в Топ 10 за десетилетието. Отсега подозирам, че и Генезисът ще се вмести някъде.passer-by wrote:Да споделим личната си челна десятка за последното десетилетие. Тази според личния ни кефометър демек. Без обективности и наставления, моля. Само положителни изказвания. Хейтът и прочие ехидности към чужд избор - някъде другаде.
А горе-долу ЕДИНИЯ филм, за който благоволи да си съгласен, всъщност слезе няколко места надолу.
Прочее, идеята на темата е да си споделяме предпочитанията, за да си даваме евентуално идеи на какво да обърнем внимание. Като подобната в Сериалите.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Което не пречи да си коментирам кат пич. Не съм ти казал "махни това" или "как мое си толкова зле, че да сложиш онова", нали?
Иначе сега е модерно да се хейти Аватар, тенденцията е плъзнала из целия нет и хората даже без да се усетят й се поддават. Аз още си чакам кълектърса, а също и да го пуснат наново екстендеда по кината ^_^
Иначе сега е модерно да се хейти Аватар, тенденцията е плъзнала из целия нет и хората даже без да се усетят й се поддават. Аз още си чакам кълектърса, а също и да го пуснат наново екстендеда по кината ^_^
And you can't dance with a devil on your back...
Вмести се като пич.passer-by wrote: Отсега подозирам, че и Генезисът ще се вмести някъде.
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Генезис
Престижът
Ванила Скай
Мементо
Аватар
Звезден прах
Симон
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Произволно подредени:
1. V for Vendetta
2. Into the Wild
3. Inception
4. The Dark Knight
5. City of God
6. A.I.
7. Children of Men
8. Inglourious Basterds
9. Blow
10. Memento
1. V for Vendetta
2. Into the Wild
3. Inception
4. The Dark Knight
5. City of God
6. A.I.
7. Children of Men
8. Inglourious Basterds
9. Blow
10. Memento
Last edited by Lacoste_ on Sun Aug 08, 2010 12:31 pm, edited 1 time in total.
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Бях позабравил тая тема, а в изминалите близо две години попаднах на две заглавия, които налагат (пак) актуализация (да, Шоколадът е от 2000 г., ама няма да го махна пък, ще ги смятаме за 2000-2010, темата е моя и казвам, че може ).
Mr Nobody http://www.youtube.com/watch?v=brCu_ifpE28
http://www.youtube.com/watch?v=2yEwVQdC ... e=youtu.be
Изворът на живота (The Fountain) http://www.youtube.com/watch?v=dAuxryJ6pv8
Наистина любов (Love Actually) http://www.youtube.com/watch?v=KdzH6a-XEGM
Шоколад (Chocolat, 2000) http://www.youtube.com/watch?v=Az6q4ThqnrA
(и любимата ми мелодия със сцени от филма) http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Генезис (Inception) http://www.youtube.com/watch?v=66TuSJo4dZM
Престижът (The Prestige) http://www.youtube.com/watch?v=o4gHCmTQDVI
Ванила Скай (Vanilla Sky) http://www.youtube.com/watch?v=CHtF8PADoN0
Звезден прах (Stardust) http://www.youtube.com/watch?v=kldLBWaSuKU
Социалната мрежа (The Social Network) http://www.youtube.com/watch?v=lB95KLmpLR4
Симон (S1m0ne) http://www.youtube.com/watch?v=O9XZfPKl2_M
Mr Nobody http://www.youtube.com/watch?v=brCu_ifpE28
http://www.youtube.com/watch?v=2yEwVQdC ... e=youtu.be
Изворът на живота (The Fountain) http://www.youtube.com/watch?v=dAuxryJ6pv8
Наистина любов (Love Actually) http://www.youtube.com/watch?v=KdzH6a-XEGM
Шоколад (Chocolat, 2000) http://www.youtube.com/watch?v=Az6q4ThqnrA
(и любимата ми мелодия със сцени от филма) http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Генезис (Inception) http://www.youtube.com/watch?v=66TuSJo4dZM
Престижът (The Prestige) http://www.youtube.com/watch?v=o4gHCmTQDVI
Ванила Скай (Vanilla Sky) http://www.youtube.com/watch?v=CHtF8PADoN0
Звезден прах (Stardust) http://www.youtube.com/watch?v=kldLBWaSuKU
Социалната мрежа (The Social Network) http://www.youtube.com/watch?v=lB95KLmpLR4
Симон (S1m0ne) http://www.youtube.com/watch?v=O9XZfPKl2_M
- Zeiss_optik
- Arcanist
- Posts: 771
- Joined: Fri Feb 18, 2011 7:20 pm
Я, тема в която не съм... писал
Директно преписани от all time favorites списъка ми в imdb първите 10 между 2001 и 2010
1. Scott Pilgrim vs. the World - Едгър Райт е моят Бог!!!
2. The Prestige - Нолан също!!
3. The Dark Knight - Батман е пич, но не прави магии, затова и трето място
4. Hellboy II: The Golden Army - Най-добрия комиксов филм след батмана във всяко отношение е пример за нова как се прави.
5. Avatar - щото е як и скъп
6. The Fall - заради Тарсем и онова малко момиченце, което играе както никой друг
7. V for Vendetta - защото всички носим маски,
8. Children of Men - заради усилието вложено в него и изпълнението отнасящо де що има подобни филми
9. Catch Me If You Can - любим ми е
10. Hot Fuzz - for the greater good!
и други, които заслужават почит: Silent Hill(най-добрия хорър, който съм гледал), The Butterfly Effect(по-добрия Дони Дарко), The Chronicles of Riddick(щеше да е горе в класацията, ако не беше Hellboy II) и спирам, че стават много
Директно преписани от all time favorites списъка ми в imdb първите 10 между 2001 и 2010
1. Scott Pilgrim vs. the World - Едгър Райт е моят Бог!!!
2. The Prestige - Нолан също!!
3. The Dark Knight - Батман е пич, но не прави магии, затова и трето място
4. Hellboy II: The Golden Army - Най-добрия комиксов филм след батмана във всяко отношение е пример за нова как се прави.
5. Avatar - щото е як и скъп
6. The Fall - заради Тарсем и онова малко момиченце, което играе както никой друг
7. V for Vendetta - защото всички носим маски,
8. Children of Men - заради усилието вложено в него и изпълнението отнасящо де що има подобни филми
9. Catch Me If You Can - любим ми е
10. Hot Fuzz - for the greater good!
и други, които заслужават почит: Silent Hill(най-добрия хорър, който съм гледал), The Butterfly Effect(по-добрия Дони Дарко), The Chronicles of Riddick(щеше да е горе в класацията, ако не беше Hellboy II) и спирам, че стават много
There are no rules! I'm gonna get you!
Което няма отношение към тази тема, тъй като "Vanilla Sky" е от 2001 г. и се вписва спокойно в класацията.Zeiss_optik wrote:"Vanilla Sky" е римейк на "Abre los ojos" от 1997 г.
А оригиналът си е за Топ 10 за 1990-1999.
"Abre Los Ojos" също съм го гледал, и той е много добър. За него впрочем научих точно покрай римейка му, а подозирам, че и доста други хора също, та вероятно добре му е дошла рекламата.
Нещо гледам че тая тема замира, така че ето и моя лист. Аз смятам десетилетито да включва и 2010, най-вече за да включва и Генезис , но по принцип откакто 2000 не беше началото на хиледолетието а 2001, съм приел че почват от 1-ва година...
Иначе накратко за листа - гледах нарочно да включа по един филм само на режисьор, щото целта е да се оценят филми а не да изпъкват любимите ми режисьори. (та затова и Черният Рицар липсва) За чуждо кино точно 2001-2010 ми е малко слав период, преди, а след това съм гледал досто повече, та затова само 2 имена. Прекрасен Ум на Рон Хауърд би бил нормалният ми избор, но още откакто гледах Фрост/Никсън преди няколко години и ми е като страст.
1. Hable con ella
2. Munich
3. There Will Be Blood
4. Inception
5. The Hours
6. Frost/Nixon
7. The Curious Case of Benjamin Button
8. Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
9. Match Point
10. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Honorable mentions:
- Chicago
- Million Dollar Baby
- Capote
- Sideways
- In The Bedroom!!
Хора които слагате Аватар в топ 5...еми сори, ама ноу риспект, то и на мен Покахонтас ми беше сред Топ 10 на 90-те, ама тогава бях дете..
Иначе накратко за листа - гледах нарочно да включа по един филм само на режисьор, щото целта е да се оценят филми а не да изпъкват любимите ми режисьори. (та затова и Черният Рицар липсва) За чуждо кино точно 2001-2010 ми е малко слав период, преди, а след това съм гледал досто повече, та затова само 2 имена. Прекрасен Ум на Рон Хауърд би бил нормалният ми избор, но още откакто гледах Фрост/Никсън преди няколко години и ми е като страст.
1. Hable con ella
2. Munich
3. There Will Be Blood
4. Inception
5. The Hours
6. Frost/Nixon
7. The Curious Case of Benjamin Button
8. Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
9. Match Point
10. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Honorable mentions:
- Chicago
- Million Dollar Baby
- Capote
- Sideways
- In The Bedroom!!
Хора които слагате Аватар в топ 5...еми сори, ама ноу риспект, то и на мен Покахонтас ми беше сред Топ 10 на 90-те, ама тогава бях дете..
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 36 guests