Топ 10 Филми на Десетилетието (ЛИЧЕН КЕФОМЕТЪР)
Много трудно. В произволен ред и без много размисъл:
Matrix: Reloaded
Inglourious Basterds
The Aviator
Brotherhood of the Wolf
Resident Evil
The Beach
Mission to Mars
Red Planet
The Dark Knight
The Ring
P.S. 300. Абе прекалено много са и все равностойни.
Matrix: Reloaded
Inglourious Basterds
The Aviator
Brotherhood of the Wolf
Resident Evil
The Beach
Mission to Mars
Red Planet
The Dark Knight
The Ring
P.S. 300. Абе прекалено много са и все равностойни.
Last edited by dellusion on Fri Dec 11, 2009 11:43 am, edited 2 times in total.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
Същата, да. Първата. И далеч не само с Том Круз. А сюжетът си е благо шпионски с американски тип екшънец. Балансирано, един вид.Moridin wrote:бати яките филми евала ице
е само с кучетата много грешиш но какво да се прави
тва невъзможна мисия същото онова с том круз ли е или аз съм идиот?
А Кучетата какво им е? Силно атмосферичен филм с бая стабилно актьорско присъствие. И като никога не усещах липсата на музика.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Ицо, невъзможната мисия е от 96-та, та малко не се класира в последното десетилетие...
А Симон какво е?
Бтв, и на мен кучета ми бяха малко оувърхайпнати. А и адски сдухващи, за което не бих ги сложила в кефещи филми. Не бих сложила и някои от любимите си, просто чувството, което предизвикват в мен не е точно кеф.
А Симон какво е?
Бтв, и на мен кучета ми бяха малко оувърхайпнати. А и адски сдухващи, за което не бих ги сложила в кефещи филми. Не бих сложила и някои от любимите си, просто чувството, което предизвикват в мен не е точно кеф.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
По желание на Тони, че няма достъп до форума от работа:
Tony (05:21:52 11/12/2009)
1. The Dark Knight
2. The Departed
3. Minority Report
4. Munich
5. The Prestige
6. I Am Legend
7. Batman Begins
8. There Will Be Blood
9. Gladiator
10. The Devil Wears Prada
11. (500) Days of Summer
12. Kill Bill Vol. 1
13. Sweeney Todd
14. Marie Antoinette
15. Dogville
Tony (05:21:56 11/12/2009)
15 e specialno za Morwie
And you can't dance with a devil on your back...
Morwen wrote:А Симон какво е?
http://www.imdb.com/title/tt0258153/
Мисля, че Ицо има предвид това. Мен ми е в топ 10 на най-слабите филми на десетилетието, но пък той и филма си е специфичен, а колкото хора толкова и вкусове.
Топ 10 (като имам страшно много любими неща и направо не мога да определя точно 10 ама от топа на хедът ми):
1. Thank you for smoking (тъй като Американски прелести е 99' втория ми най-любим филм евър е на първо място. Защо ми е най-любим едва ли ще успея да обясня много добре, но просто предава един начин на мислене максимално близък до моя, а и е филм за работа каквато искам)
2. Светът е голям и спасение дебне отвсякъде (ЩОТО МАЖЕ ПО ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ (безпристрастност фтв) и защото върло подкрепям раздвижения живот)
3. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (мога да го гледам 500 пъти и няма да ми омръзне. Страхотен хумор, много въображение и щипка житейски ужас)
4. The Departed (IM A SAILOR PEG AND I LOST MY LEG .... смазващ саундтрак, много готина интерпретация на хонгконгчестия (ме поправиха) оригинал, Джак и Лео)
5. Catch me if you can (още не мога да си обясня защо ми е толкова любим, ама този филм съм го гледал 4 - 5 пъти и ако го засека по ТВ пак бих го гледал. Донякъде се припокрива и с това, което ме привлича в Благодаря за пушенето - просто маменето на хора, на базата на техните установени модели и залагането на словесни капани ми е голям кеф да го видя на екран и то направено добре. Баси като се замисля Лео ми е един от най-фейвърит актьорите.)
6. The lord of the rings (който и да е. И трите филма са ми на едно ниво на кефометъра и на трите се разбивам и ако седна да гледам единия гледам и другите два. Единствените филми на които съм гледал абсолютно всичките екстри.)
7. Fearless (Много ми влезе под кожата този филм. Още от малък много се кефех на разните източни филми с яко бой и оскъдно приказване и като изгледах Fearless си припомних за всички останали готини филми от жанра, които съм зяпал.)
8. The Dark Knight (ЕБАСИ ФИЛМА честно. Не бях гледал нищо друго 2 пъти на предпремиера само, щото просто смятам, че човек трябва да е сбъркан за да ръси толкова кинти за кино. И все пак го, че после и още 2 пъти на нормална цена и веднъж ДВДто. Най-атмосферичния филм за това десетилетие имо.)
9. Red Dragon (Щото е 15050050 пъти по-як от мудния оригинал, щото има Едуард Нортън и Антъни Хопкинс и най-вече щото мълчанието е от миналото десетилетие и не мога да го сложа на тая позиция.)
10. Gladiator (EPIX!)
Филми, които бих искал да сложа, но не стига мястото:
Swney Todd (най-готиния мюзикъл евър )
Tropic Thunder (по личния ми кефометър този филм е огромен)
Ratatoille (може би на трето място горе, но все пак актьорската игра си е актьорска игра и анимация не може да я замести)
Snatch (любим филм си ми е от много време)
Gangs of New York (бтв единствения филм с оня престараващ се пробитак Даниел, които ми харесва страшно много, без да трябва да го защитавам с "Ама филма е слаб, но Даниел как играе")
Saw (Еми кат Седем, ама след 2000 год.)
Spirited away (пак анимация)
Slumdog Millionaire (много любим ми е и се изкефих яко като бодна оскаряка)
Frost/Nixon (Пак доста здрав)
Inglorious Basterds (Най-якия филм на Тарантино, особено след оная помия Death Proof)
Има и още много, а имам и доста негледани, но това се сещам сега.
Last edited by Pugsley on Fri Dec 11, 2009 12:46 pm, edited 1 time in total.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Хонконгски.The Departed (IM A SAILOR PEG AND I LOST MY LEG .... смазващ саундтрак, много готина интерпретация на корейчестия (мисля) оригинал, Джак и Лео)
За мен оригиналът е доста по-добър, но това е за друга тема.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
I stand correctedDemandred wrote: Хонконгски.
За мен оригиналът е доста по-добър, но това е за друга тема.
Не мога да взема присърце някакви пичове, които ми изглеждат абсолютно еднакви.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
1) Lost in translation
2) A history of violence
3) Mulholland Drive
4) In Bruges
5) No country for old men
6) Spider
7) Broken flowers
8) Burn after reading
9) The dark knight
10) Eastern Promises
2) A history of violence
3) Mulholland Drive
4) In Bruges
5) No country for old men
6) Spider
7) Broken flowers
8) Burn after reading
9) The dark knight
10) Eastern Promises
След няколко упражнения за разтягане взимам бърз душ и отивам във видеотеката, където връщам две касети взети под наем в понеделник - "Тя в мъжкия изправителен център" и "Двойно тяло", но всъщност пренаемам касетата с филма "Двойно тяло", защото искам тази вечер да го гледам още веднъж, въпреки че едва ли ще имам време да онанирам при сцената с умъртвяването на една жена с бормашина, тъй като в седем и половина имам среща с Кортни в "Кафе Люксембург".
Lists are fun. Ама без коментари не е толкова интересно ;р. Аз, за да се вместя, малко на режисьорски принцип ги отсях.
(и пак ще чийтна за 15, не за 10).
1. Dogville – това май ще ми е не за десетилетието, а за столетието, в топ 3
2. Donnie Darko – и той като Догвил.
3. The Prestige – съвсем скоро го гледах пак и не мога да му се нарадвам колко е идеален откъдето да го погледнеш – изобретателен, красив, атмосферичен, интелигентен и изобщо...
4. Dancer in the Dark – ако трябва да отлича само един единствен режисьор (с опрян пистолет в главата примерно), може би ще е Фон Триер.
5. The Lord of the Rings – трите части винаги съм ги мислила като едно цяло.
6. Tideland – любимият ми гилиъмски филм до момента.
7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind – простотиите на Чарли Кауфман и Мишел Гондри са ми толкова голяма слабост, че дори Джим Кери успява да не ме дразни.
8. Un long dimanche de fiançailles - всъщност с Амели са ми заменяеми, но Годежа съм го гледала повече пъти все пак.
9. Blindness – от групата на Талантливите Латиноамериканци (ТМ) Мейрелес май ми е най-безапелационният.
10. Big Fish
11. Sunshine
12. Le temps du loup – може би най-необичайният постапокалиптичен филм, който съм гледала. Ако го нямаше Фон Триер, Ханеке щеше да си е едноличен властник на континенталната Киноевропа.
13. 21 grams – физически ме е боляло сърцето след този филм, а и Дел Торо ми е голям любимец.
14. Gladiator – май че заради Хоакин най-много.
15. Paris, je t'aime – от “шорт фикшъните” този ми е любимият.
(и пак ще чийтна за 15, не за 10).
1. Dogville – това май ще ми е не за десетилетието, а за столетието, в топ 3
2. Donnie Darko – и той като Догвил.
3. The Prestige – съвсем скоро го гледах пак и не мога да му се нарадвам колко е идеален откъдето да го погледнеш – изобретателен, красив, атмосферичен, интелигентен и изобщо...
4. Dancer in the Dark – ако трябва да отлича само един единствен режисьор (с опрян пистолет в главата примерно), може би ще е Фон Триер.
5. The Lord of the Rings – трите части винаги съм ги мислила като едно цяло.
6. Tideland – любимият ми гилиъмски филм до момента.
7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind – простотиите на Чарли Кауфман и Мишел Гондри са ми толкова голяма слабост, че дори Джим Кери успява да не ме дразни.
8. Un long dimanche de fiançailles - всъщност с Амели са ми заменяеми, но Годежа съм го гледала повече пъти все пак.
9. Blindness – от групата на Талантливите Латиноамериканци (ТМ) Мейрелес май ми е най-безапелационният.
10. Big Fish
11. Sunshine
12. Le temps du loup – може би най-необичайният постапокалиптичен филм, който съм гледала. Ако го нямаше Фон Триер, Ханеке щеше да си е едноличен властник на континенталната Киноевропа.
13. 21 grams – физически ме е боляло сърцето след този филм, а и Дел Торо ми е голям любимец.
14. Gladiator – май че заради Хоакин най-много.
15. Paris, je t'aime – от “шорт фикшъните” този ми е любимият.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 47 guests