WALL.E
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
Е, това май сме го имали и преди - оценката му е "за глупавите маси, които ще го харесат повече, отколкото филмът според Мен заслужава"... което, освен всичко друго, дали не е ли и лекичко обидно за всички, които вече са казали, че са (сме) го харесали? На практика кажи-речи всички в тази тема... ма и това май сме го имали и преди, що ли се учудвам...
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Не знам кой как ти чете постовете, Султанов, обаче не е зле да почнеш да идваш на себе си, докато ги твориш. Честно, ако градацията ти на тема неадекватност не беше толкова постоянна щях да помисля, че просто се ебаваш.
Нека да направя контекста твърдо сварен - да обвиняваш Пиксар в това, че визията им прехвалена и недооползотворена е като да си в детската градина, да се изакаш на килима и да почнеш да си го мажеш по бузките. Едната половина сред бунището на човечеството е за Оскар за операторска работа и сет дизайн и трябва да си сляп, за да не усетиш намесата на Роджър Дийкинс. Ама, нали, той не е Андрю Адамсън и него не го знаем кой е и какви ги дири в Уоли. Ако не бяха трите филма на Земекис - Полярния, Къщата чудовище и Беоулф (които са по-реалистично заснети от много филми с истинска камера), Уоли директно отиваше на първото място в този план. Сега не успява за малко.
Залог/съспенс/емоционален заряд? Какво точно се опитваш да кажеш? Това е типичен Пиксарски филм по всички параграфи и не се различава по нищо нито от Рататуи, нито от Немо. Последното нещо, от което Уоли имаше нужда е да се доближава до тях. Уоли трябваше да е тъжна приказка като A.I. на Спилбърг, само че с обичайната за Пиксар изобретателност, когато стане дума за visual comedy (както го показаха за пореден път с Престо). Така и децата цели и родителите доволни (+ и аз немрънкащ. )
Абе въобще...
Нека да направя контекста твърдо сварен - да обвиняваш Пиксар в това, че визията им прехвалена и недооползотворена е като да си в детската градина, да се изакаш на килима и да почнеш да си го мажеш по бузките. Едната половина сред бунището на човечеството е за Оскар за операторска работа и сет дизайн и трябва да си сляп, за да не усетиш намесата на Роджър Дийкинс. Ама, нали, той не е Андрю Адамсън и него не го знаем кой е и какви ги дири в Уоли. Ако не бяха трите филма на Земекис - Полярния, Къщата чудовище и Беоулф (които са по-реалистично заснети от много филми с истинска камера), Уоли директно отиваше на първото място в този план. Сега не успява за малко.
Залог/съспенс/емоционален заряд? Какво точно се опитваш да кажеш? Това е типичен Пиксарски филм по всички параграфи и не се различава по нищо нито от Рататуи, нито от Немо. Последното нещо, от което Уоли имаше нужда е да се доближава до тях. Уоли трябваше да е тъжна приказка като A.I. на Спилбърг, само че с обичайната за Пиксар изобретателност, когато стане дума за visual comedy (както го показаха за пореден път с Престо). Така и децата цели и родителите доволни (+ и аз немрънкащ. )
Абе въобще...
На мен ми е много трудно да сравнявам Уоли и Рататуи, но на съвсем елементарно ниво не виждам нито по-лош хумор (макар и малко по-визуален), нито по-лоша визия, нито с нещо отстъпваща история. Лично за мен Уоли беше по-емоционално трогващото, но пък Рататуи беше по-сладък.
Офтопик, Алекс, очаквах да аплодираш бурно идеята с дебелите американски консуматори...
Никола, отдавна, беше баннат за 20 дни и после се регистрира наново.
Офтопик, Алекс, очаквах да аплодираш бурно идеята с дебелите американски консуматори...
Никола, отдавна, беше баннат за 20 дни и после се регистрира наново.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
И защо си очаквала тва от мен, Морви? Ясно казах, че никой няма нужда от толкова директна атака. Дебелите хора са си достатъчно зле и без да им го натякват. Ограничените пък изобщо няма да разберат кво им казват. Най-много всички те да реагират дефанзивно. А малкото интелигентни хора така или иначе са достатъчно наясно с положението, за да трябва да си отварят очите с детски филмчета.
Това е и общият принцип за вкарването на истините за живота в масовото изкуство. Посланието, ако изобщо го има, трябва да е изкл. ненатрапчиво и вплетено дълбоко в наратива. Така че истината да стигне само до тези, които имат потенциала и нуждата да я разберат. Или по-точно, ТЕ да стигнат до нея. Да се разръчква удобното съществуване на останалите и установеното от векове статукво няма голям смисъл. Все едно да тръгнеш да им обясняваш очевидни истини като кво представлява религията (Пулман ), кой и как ограбва ежедневно живота им и такива разни неща. Безсмислено е.
--------------------------------------------------------------------------------------
Никола, здр. И аз като тебе отсъствах месец-два от форума поради непреодолима заетост (както бях предупредил още юни). Вече съм по на линия. Шайхири бе баннат по взаимно съгласие и си остава така, разбира се. Кво общо има тва с мене сега?
Много жалко, че изобщо се чудиш дали да гледаш филма и решаваш да го направиш... само заради Силвър?! УОЛ-И не е за изпускане и е добре да бъде видян от всички - на голям екран, ест. Просто не е ЧАК толкова добър, колкото можеше.
--------------------------------------------------------------------------------------
Силвър, давай си сметка къде се намираш. Скротумският стил минава само в другия форум и дори там едва го търпят, доколкото се позачетох наскоро. Щом си тук, явно имаш нужда от нещо друго. Или това друго просто е възможността за директно заяждане с мен и Рол? Уотевър.
Нека ти болдна и на теб важните думи:
Това е и общият принцип за вкарването на истините за живота в масовото изкуство. Посланието, ако изобщо го има, трябва да е изкл. ненатрапчиво и вплетено дълбоко в наратива. Така че истината да стигне само до тези, които имат потенциала и нуждата да я разберат. Или по-точно, ТЕ да стигнат до нея. Да се разръчква удобното съществуване на останалите и установеното от векове статукво няма голям смисъл. Все едно да тръгнеш да им обясняваш очевидни истини като кво представлява религията (Пулман ), кой и как ограбва ежедневно живота им и такива разни неща. Безсмислено е.
--------------------------------------------------------------------------------------
Никола, здр. И аз като тебе отсъствах месец-два от форума поради непреодолима заетост (както бях предупредил още юни). Вече съм по на линия. Шайхири бе баннат по взаимно съгласие и си остава така, разбира се. Кво общо има тва с мене сега?
Много жалко, че изобщо се чудиш дали да гледаш филма и решаваш да го направиш... само заради Силвър?! УОЛ-И не е за изпускане и е добре да бъде видян от всички - на голям екран, ест. Просто не е ЧАК толкова добър, колкото можеше.
--------------------------------------------------------------------------------------
Силвър, давай си сметка къде се намираш. Скротумският стил минава само в другия форум и дори там едва го търпят, доколкото се позачетох наскоро. Щом си тук, явно имаш нужда от нещо друго. Или това друго просто е възможността за директно заяждане с мен и Рол? Уотевър.
Нека ти болдна и на теб важните думи:
Това, превеждам, означава, че филмът ИМА всички тия неща. Затова и съм му писал 9/10 (както и заради сериозните неща в историята, макар и излишни). Просто можеше да е много по-смешен, значително по-грабващ и доста по-красив. С Ратауи Брад Бърд беше забил абсолютния максимум по всички тези линии. Особено предвид наглед ограничената концепция. Тук обаче Андрю СТАНТЪН - при аналогично прецакана стартова идея - не стига особено далеч. Затва и Уоли е твърде далеч от комерсиалния му успех с най добрите Пиксари: Finding Nemo (на който е режисьор) и Monsters, Inc. и Toy Story 2 (сценарист).За мен е неприятно кратък, недостатъчно смешен (там, където трябва да е), визията е прехвалена и недооползотворена, личната история няма необходимия залог/съспенс/емоционален заряд.
Last edited by alex_sultanov on Sat Sep 13, 2008 3:07 am, edited 4 times in total.
Ам, чисто стилистична бележка. Не мисля, че Силвър нарушава квото и да е (освен основното "никога не обсъждай личността на човека насреща вместо мнението му" - ма тва го нарушават почти всички освен мен ). А ако мислех, никога не бих го казал, точно щото не е моя работа. Просто смятам, че изложението му губи от формата, в която инстиктивно го набутва.
Очаквах да аплодираш идеята, защото ти е близка до сърцето (логична мисъл при отношението ти към "тъпите дебели американци" по твои думи), а не защото ще промени света чрез рисувано филмче Очевидно.
За другото няма смисъл да ти отговарям след като си влязъл в режим на заяждане и директни лъжи.
За другото няма смисъл да ти отговарям след като си влязъл в режим на заяждане и директни лъжи.
Last edited by Morwen on Sat Sep 13, 2008 12:19 pm, edited 1 time in total.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Ема виж, че се оказа обратното. So much for очевидните неща (като сърцата хорски).Morwen wrote:Очаквах да аплодираш идеята, защото ти е близка до сърцето, а не защото ще промени света чрез рисувано филмче Очевидно.
А като говорите за заяждане, ако останалите на тази страница вече са преглътнали факта, че някой фен може да е леко разочарован от филма предвид прекомерните си очаквания, бихме могли да се върнем към топика.
Силвър, разбирам, че ти би искал направо Кубрик да режисира Уоли от отвъдното. Това е твой проблем. Аз просто исках следващия добър Пиксар, който дава всичко хубаво, което са давали предишните. Всекиму неговото.
На мен пък УОЛИ-то ми хареса в пъти от прехваленото Рататуи. И не разбирам как мишока може да ти завиши очакванията толкова че да не ти хареса УОЛИ. Но това си е мое мнение. Пък и двата филма освен, че са сиджиай, нямат нищо общо. Така че е малко безсмислено да ги сравняваме.
I am Fire! And LIFE INCARNATE! Now and forever . . . I am PHOENIX!
Шайхири, разбирам, че нищо не разбираш, както и че вече трети пост опитваш да привлечеш внимание, но вместо обяснения - приятелски съвет за теб: не се връткай повече, не се опитвай да си обясняваш и оправдаваш мнението, просто приеми, че в случая това беше пълна излагация и точка. Освен това, не ми пиши Стантън с главни букви, защото отново си твърде далеч от лодката. И последно - Скротума не е патентовал тоалетните аналогии, освен това се надявах да оцениш факта, че се опитвам всячески да бъда екстремално мил и толерантен към тебе.
Така, връщайки се към темата - абе защо никой не коментира колко яки са финалните надписи, бе хора? Всъщност, това беше най-жестоката част от целия филм - да разкажеш новата история на хората във всичките тези стилове, така подредени и така преливащи, при това на фона на Питър Гейбриъл, си беше чиста проба вдъхновение. И пак, тва е поредното нещо, което ми остави горчилка в крайна сметка, защото показа колко талантливи хора са стояли зад всичко това и колко малко му е трябвало на Уоли, за да го номинират и в категорията за най-добър филм догодина.
Така, връщайки се към темата - абе защо никой не коментира колко яки са финалните надписи, бе хора? Всъщност, това беше най-жестоката част от целия филм - да разкажеш новата история на хората във всичките тези стилове, така подредени и така преливащи, при това на фона на Питър Гейбриъл, си беше чиста проба вдъхновение. И пак, тва е поредното нещо, което ми остави горчилка в крайна сметка, защото показа колко талантливи хора са стояли зад всичко това и колко малко му е трябвало на Уоли, за да го номинират и в категорията за най-добър филм догодина.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 38 guests