Kill La Kill

Банди върлуващи отакута... окапита... опосуми... така де, вашето next door аниме кътче
Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Thu Sep 04, 2014 8:00 pm

Въх, аз не го намирам никъде със субтитри...
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Amelia

Post by Amelia » Thu Sep 04, 2014 8:10 pm

Аз го гледах на сайта дето Ники го е пуснал.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Fri Sep 05, 2014 9:31 am

Релийзът на [Ryuketsu] си е със субтитри и предполагам точно него са го сложили в "Пиной".
Вчера се виждаше в "Токийската библиотека", а днес си го има и в реактивираното "Мяууууу".
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Fri Sep 05, 2014 1:35 pm

Оффф, евала! Благодаря за ъпдейта, алшу, бях наточен да гледам Boukoku no Akito овите на Code Geass и не ги намирах другаде.

alshu
Elder God

Post by alshu » Tue Sep 09, 2014 9:31 am

Kill la Kill Special ep. 1 - бе забавно беше, но някак го няма устремът от сериала. На места претупана анимация, сеютата и те не се раздаваха колкото преди. Смислено продължение е и историята определени има нужда от такъв епилог (заедно с невъзможните и нелогичните каскади :lol: ), но нещо ми липсва...някаква подправка.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

Amelia

Post by Amelia » Tue Oct 28, 2014 7:33 pm

Заредих на мп3 плейъра двата ОСТ на Кил ла Кил и ОСТ на Шингеки но Кьоджин, които са правени от Хироюки Савано и се разцепвам. Ненам дали ще мога да науча няква молекулна динамика днес, но поне ще се изкъртя от епика.

Oui. Je suis garbage.

termit
Jaghut Tyrant

Post by termit » Tue Oct 28, 2014 9:10 pm

Мда, саундтрака на Титана е доста зарибяващ, аз доста го послушвах по едно време. Малко е странно японценг да пеят немски, де ;)
Elves dig rocket launchers.

Amelia

Post by Amelia » Wed Oct 29, 2014 7:42 am

Поздрав с любимата ми тема от Kill la Kill. Трябваше да чакам да излезе втория ОСТ за нея:

https://soundcloud.com/creamashes/12-track12

Oui. Je suis garbage.

The Dragon
Elder God

Post by The Dragon » Mon Jan 12, 2015 1:53 am

Хареса ми. Третото аниме след Death Note и Code Geass. (ФМП: Фумофо не е аниме, а световно културно наследство)

Това да имаш всички основни персонажи жени, да се моткат перманентно (полу)голи и в нито един момент да не са сексуални обекти си е постижение.

Тотално абсурдните елементи си паднаха на мястото.

Искам ремикса на Блуменкранц от банята, ама не мога да го намеря ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Amelia

Post by Amelia » Mon Jan 12, 2015 1:57 am

Те мъжете да не бяха по-облечени? :lol: :lol: :lol:

Иначе засега има 2 официални саундтрака - намират се из нета. Това от банята не е ли стандартния Блуменкранц?

Oui. Je suis garbage.

The Dragon
Elder God

Post by The Dragon » Mon Jan 12, 2015 2:03 am

Ми малко по забавено е ... и по инструментално. Някак си ... по криийпи и седуктив звучеше.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Mon Jan 12, 2015 5:04 am

Има един бая добър машъп на Блуменкранц и Power на Кание Уест, fyi.

Amelia

Post by Amelia » Fri Jan 23, 2015 8:52 am

Приключих и Кил ла Кил и сега мога да правя по-достоверни сравнения с Гурен Лаган щото и двете са ми пресни в паметта. Равносметката е -обичам ги по равно. ТТГЛ има малко по-надъхващи битки и идеята за спиралната енергия от ДНКто ме кефи малко повече от онова с лайф файбърс. КЛК има много по-качествен и интелигентен фенсървис и е по-консистентен в качеството си - няма нито един твърде тъп епизод, без който да можем. В ТТГЛ имаше поне 3. Артът ме кефи повече в КЛК, но пък анимацията май беше по-готина в ТТГЛ (оттам и надъхващите битки). Или са наравно. Инструменталната музика ме кефи повече в КЛК, но пък инсърт песните са по-яки в ТТГЛ. Абе гениални са и двете и дето вика една приятелка, на Хироюки Имаиши трябва да му дават всичките пари, които поиска и да го оставят да си прави квото пожелае. Чакам с нетърпение следващото аниме от него.

В тоя ред на мисли, ей това сме аз и Сашко:
Spoiler: show
Аз съм Гамагори, Сашко е Мако....

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Thu Jan 29, 2015 12:16 pm

:lol: :lol: :lol:

ProxyFantasy
Paragon

Post by ProxyFantasy » Tue Feb 24, 2015 8:41 pm

https://www.youtube.com/watch?v=yGwey8x ... oV2TvdJHQw

Страхотно АМВ, което ме счупи да се хиля. :D