Post
by Amelia » Mon Dec 26, 2011 7:16 pm
Значи, имам доста предложения за теб.
1. Kuragehime - таман го гледах оня ден и беше много симпатично. 11 епизода, ама стига до никъде точно. Изфабрикували са му някъв ръшнат финал, така че и сега може да се гледа, ама пак - очевидно е, че сме доникъде.
2. Toradora! - 26 серии, една от любимите ми типични ромкомки с доста яка главна двойка. Водят го demographic: male, а не шоджо, незнайно що. Щото е яко, сигурно.
3. School Rumble - тва е два сезона по 26 серии + ОВА от 2 епизода. Можеш да си останеш с първия сезон, който е гениален, щото втория вече зацикля и свършва тъпо. Има ебаси готиния мъжки лийд и хуморът е як.
4. Nodame Cantabile - 3 сезона (26х11х11 серии). Заслужава си всяка секунда от тях. Едно от най-добрите джосей анимета, които съм виждала някога и главните двама са ми сред най-любимите двойки.
5. Arakawa Under the Bridge - много приятна хахава ромкомка, която не върви по формулите на стандартния училищен романс. Досега са излезли 2 сезона от по 13 епизода и се очаква да се появи още, щото това свършва в нищото. Бях забравила да си я добавя в МАЛ, сега я сложих чак...
6. Skip Beat! - 25 серии, много як хумор и доста приятни персонажи. Уви, мангата е твърде далече от края си и излиза ужасно бавно и анимето стои незавършено. Аз живея в абстиненция откакто го изгледах и после изчетох наличната манга. Мангаката нещо не ебава да я пише.
7. Fruits Basket - класика в жанра и много добро. Анимето свършва с тъп, смукан от нечии бездарни пръсти финал, щото мангата продължава да излиза дълго след него. Бих ти го препоръчала като манга по-скоро.
8. Lovely Complex - нелоша комедия, 24 серии, можеше преспокойно да е 12 без да загуби квото и да е, щото така циклизира и се повтаря.
И сега малко заглавия с романс и хумор, без да са очевидно шоджо:
9. The Melancholy of Suzumia Haruhi - това не е точно шоджо (и него го водят demographic: male), ама има училищен романс, който е доста централен за историята. Два сезона по 14 епизода и филм. Можеш да изгледаш 1ви сезон и филма (филмът е ЖЕСТОК), например.
10. The Tatami Galaxy - от пича правил Кемонозуме е и рита задници. Няма нищо общо с шоджо и подобните, ама си има готина любовна история наред с останалите готини работи.
11. Fullmetal Panic - тук в тоя шоненец е най-любимата ми двойка на всички времена. Наред с това имаме и безкрайно яка комедия на моменти. 3 сезона (24х12х13 епизода). Ако не си гледал поне втория сезон (Fumoffu - в това са събрали комичните епизоди, щото другите два сезона са яко екшън и драма), не си живял.
И малко олд-скуул и/или драматични шоджо/джосей:
12. Hana Yori Dango - любимото ми в жанра. Имам статия за него, ако ти трябва повече инфо. То е с повече драма, отколкото комедия, ама има много, много яки персонажи. 51 епизода.
13. Tenshi na konamaiki - то беше по-весело от Дангото, с доста готина главна героиня. 50 епизода.
14. Kare Kano - наскоро му прочетох мангата, има и аниме по нея от зората на времето. Анимето не го догледах някога, понеже животът ме сецна с нещо (не помня вече), ама мангата беше хубава с готини персонажи.
15. Honey and Clover - страхотно джосейче. Разказва ни за живота на някви арт-студенти и е доста по-емоционално зряло от стандартната училищна романтична история. 2 сезона по 24 и 12 серии.