Page 1 of 5

The Sun Spire

Posted: Mon Apr 02, 2012 11:15 am
by ProxyFantasy
Здравейте, съфорумници! Отварям темата поради две главни причини:
1.- Трябва ми мнението ви за проекта.
2.- Необходима ми е помощ за доизмисляне на света, който се развива действието.(+ работа върху куестовете).

Проектът е онлайн игра, която първоначално беше за браузър, но впоследствие минахме на клиент-сървър.
Самата игра ще е текст базирано РПГ с походови битки. Ще има и много ММО елементи като професии, търгуване м/у играчите и глобални евенти.
Историята ще се базира на моя фентъзи вселена, която с напредване на проектирането става все по неограничена.
В момента в проекта участват 9 души
2ма програмисти
2ма-4ма дивелъпъри (2ма много несериозни, но от време на време очастват.)
2-3 дизайнерки (едната е фантом и само единия от несериозните дивелъпъри има връзка с нея)

Необходими са ни НОВИ ДИВЕЛЪПЪРИ и КУЕСТ ПИСАТЕЛИ, не отказвам критика и на драго сърце приветствам хора, които могат да рисуват на компютър.
Проектът за момента в първата си фаза (необходимото програмистите да започнат) е почти завършен.
Ако имате някакви въпроси, на драго сърце ще ви отговоря! ^^

Posted: Mon Apr 02, 2012 12:23 pm
by Martix
Ако е текст базирано, за какво са ви художници?
1. За мнение трябват повече подробности. Срещу инфото, че правите RPG с походови битки във фентъзи вселена може да получите от мен едно OK.
2. Готов съм да помогна, но в никакъв случай няма да съм активен, защото в момента работя по една друга игра, а и уча и т.н.

Posted: Mon Apr 02, 2012 12:32 pm
by ProxyFantasy
В играта ще има 24 класа /12 магически/12 немагически
Огромен набор от предмети
20 допълнителни спесификации (пасивни умения), от които всеки играч ще може да избира само 6.
30 магии/активни умения за всеки един клас. Играчът ще може да избира само 8.
Класовете - Берсергър, Рицар, Паладин, Инквизитор, Танцуващ със сенки, Дефилер, Наемен убиец, Крадец на сънища, Повелител на животните, Марксмен, Трапър, Шейп шифтър/ Елементалист на Вода, Огън, Земя, Въздух./ Монах, Анти-маг, Ритуалист, Менталист/ Некромансър, Друид, Шаман, Алхимик.
3 Фракции - Лордове биещи се за влияние, заедно оправляващи огромна империя.
Действието се развива върху Титан заключен извън времето и пространството. Тоест възможности за много шинанигани.
Малко бавно пиша, че съм от работата...
Художниците са ни за Иконите на магии, Фоновете, Дизайна, и различните игрови персонажи. Да главното ще е текст, но няма да го направим чак толкова постно.

Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?

Posted: Mon Apr 02, 2012 12:59 pm
by Interpreter
ProxyFantasy wrote:Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?
Мене лично ме заинтригуваха дизайнерките, а дивелъпърите - по-малко. Може ли да ми пейстнете скайпа на фантома на лс-то?

Posted: Mon Apr 02, 2012 1:07 pm
by Martix
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted: Mon Apr 02, 2012 1:29 pm
by ProxyFantasy
Interpreter wrote:
ProxyFantasy wrote:Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?
Мене лично ме заинтригуваха дизайнерките, а дивелъпърите - по-малко. Може ли да ми пейстнете скайпа на фантома на лс-то?
Ами за фантома точно - само един от дивелъпърите и има кординатите (в класа му е). Иначе самата тя имала голям проблем да се среща с хора и тн?!
Иначе дизайнерките...хмм те идват на срещите, така че ако се включиш ще се запознаеш и с тях...хахах
Това прозвуча като леко сводничество... :Д но все пак... :Д

Posted: Mon Apr 02, 2012 1:43 pm
by Onslaught
На каква възраст са участниците в проекта?

Какво всъщност имаш предвид под девелъпъри след като явно не са програмисти?

Как смятате да разпространите играта?

Posted: Mon Apr 02, 2012 1:53 pm
by armageddon
Звучи интересно, но определено има нужда от повече информация.

Posted: Mon Apr 02, 2012 2:07 pm
by ProxyFantasy
За детайлна информация - Довечера, като се прибера ще навържа главните подробности за проекта и ще ги издокарам в един дълъг и широк пост.

За възрастта на дивелъпърите. Да прав си не сме програмисти. Възрастта варира, аз съм на 20, другият сериозен е само на 16, но за сметка на това има солидно фентъзи знание зад себе си, справя се по-добре от другите двама взети заедно ( искам да кажа, че не е кой да е пикльо, ами точно обратното) другите двама - единият е на 20, гони 21, а другият е на 18 и сега взима матури, може би за това е толкова отвеян.

Такам дивелъпър имам предвид хора, които ще мислим сърцевината на играта, тоест нейното съдържание. Всички функции на героите, които програмистите ще кажат - могат или не могат да осъществят. Горе долу с едно изречение, Строителите на цялата работа.

Как мислим да я разпространяваме. Ами докато получим до някаква степен готов проект, ще е доста постно, но по нататък планираме Френд инвайти и други такива. Нямаме бюджета за банери и такива работи, но смятам, че едно нещо ако е кадърно направено, то винаги ще бъде оценено.

Posted: Mon Apr 02, 2012 2:50 pm
by Martix
Да знаеш, че това е дизайнер, а не девелъпър. А това с френд инвайт много забавно звучи. Като фейсбука в началото. Само избрани ще имат достъп. :lol:
edit: Не всичко кадърно бива оценено. :wink:

Posted: Mon Apr 02, 2012 3:24 pm
by armageddon
Абе програмистите са му майката, без тях останалото са подробности (това от кажи-речи собствен опит). :D
Иначе нещата звучат интересно като цяло, само не разбрах защо сте се отказали от идеята за браузър заглавие в ползата на клиентско такова.
Напълно съм съгласен - не всичко кадърно бива подобаващо оценено, за съжаление.

Posted: Mon Apr 02, 2012 3:38 pm
by ProxyFantasy
"Първоначално идеята за реализация беше да бъде браузър игричка, но в последствие от разрастването на идеята какво точно ще представлява, от браузър минахме на client-server игра поради размера на ресурсите (като памет,графика) които ще използва." из форумите на БГДев

Като цяло проектът започна след като бяхме напълно отвратени от новите заглавия, изяждащи красотата на старите рпгта тип НеверУинтър.
Нашата цел е да направим игра, която да може да ни завладее. Тоест не е важна бройката играчи, най-важното е те да бъдат задоволени на максимална степен.

И да програмистите са му майката :Д без тях сме на никъде. Те на своя страна обаче имат много мотивация да реализират такъв проект, което за мен е най-важното. Все пак не сме Близард и важното е да се забавляваме и да се развиваме в областите, които сме избрали като професия или хоби.

От друга страна това може да се окаже добра основа за професионалното развитие и на програмисти и на художници, а нас мечтателите никой ни няма :Д.

Дизайнер, дизайнер, но лично аз не мога да се определя на нещо подобно при положение, че и кибритените ми човечета изглеждат грозни, че чак плашат :ДД.

Posted: Mon Apr 02, 2012 5:18 pm
by beliefcontrol
Чудесна идея, но не мисля, че бих играл подобно заглавие през нещо по-различно от браузър. Голяма част от хората, занимаващи с подобни игри, влизат от работното си място - нуждата от клиент автоматично ги реже като потенциални потребители.


Необходими ли са ви толкова много класове? Kingdom of Loathing, за която разбрах във форума - viewtopic.php?t=5013 - има точно 6 класа и огромна популярност. Даже D.B. Weiss беше с KoL тениска на промо материалите за втория сезон на Game of Thrones. Аз все още играя там и почти всеки месец си давам 10-те долара за платените предмети. :mrgreen:

Posted: Mon Apr 02, 2012 6:12 pm
by ProxyFantasy
Знам, че клиента гони голяма част от потребителите, но той първо предразполага за прехвърлянето на играта върху мобилни платформи (не че това е в плановете, но не е изключено.) Второ смятаме да има прекалено голям брой изображения + мултиплейър опции, които малко или много ще натоварят браузъра прекалено.

Играта се надяваме да надмине браузър нивото и да се насочи към по сериозните потребители, защото е много хардкор и в за да направиш нещо ще ти е необходимо доста усилие.
24 класа ще са чак във финалния продукт. Първоначално те няма да нахвърлят 6, ако има и толкова.
Първо изборът ти ще представлява да избереш между Магьосник и Войн. Чак по-късно тези класове ще еволюират.
Второ искаме да вкараме абсолютното персонализиране на героя. Почти всеки герой ще бъде оригинален и може би няма да има втори като него. Това ще доведе до доста проблеми при балансирането, но затова ще отпускаме допълнителните герои, зони, оръжия и босове с малки, но редовни ъпдейти.
Пък и смятаме всеки вид клас да си има специална сфера в която да борави. Ще са доста събрани, няма да се хвърляме в идеята "Берсергът лечител".

Не засегнах момента с платените опции. Той е следният - до момента, в който играта не придобие перфектен вид, такива няма да има. Дори и да има в бъдеще, те ще представляват допълнителни търсения, някоя бонус чанта, но в никакъв случай няма да продаваме сила. Обикновените играчи с нищо няма да са ощетени.

Edit. Разгледах игричката, изобщо не изглежда зле. Въпреки това ние се опитваме да създаден игра по сериозност граничеща с Титаните на РПГ жанра - Балдур'с Гейт, Неверуинтър, от части Драгън Ейдж. И все пак Диско Бандита изобщо не изглежда зле :Д

Posted: Mon Apr 02, 2012 6:43 pm
by Amikae
ProxyFantasy wrote:Edit. Разгледах игричката, изобщо не изглежда зле. Въпреки това ние се опитваме да създаден игра по сериозност граничеща с Титаните на РПГ жанра - Балдур'с Гейт, Неверуинтър, от части Драгън Ейдж. И все пак Диско Бандита изобщо не изглежда зле :Д
Малко скромност не вреди. :wink: