The Sun Spire

Мръсните страсти – на сапун
User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

The Sun Spire

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 11:15 am

Здравейте, съфорумници! Отварям темата поради две главни причини:
1.- Трябва ми мнението ви за проекта.
2.- Необходима ми е помощ за доизмисляне на света, който се развива действието.(+ работа върху куестовете).

Проектът е онлайн игра, която първоначално беше за браузър, но впоследствие минахме на клиент-сървър.
Самата игра ще е текст базирано РПГ с походови битки. Ще има и много ММО елементи като професии, търгуване м/у играчите и глобални евенти.
Историята ще се базира на моя фентъзи вселена, която с напредване на проектирането става все по неограничена.
В момента в проекта участват 9 души
2ма програмисти
2ма-4ма дивелъпъри (2ма много несериозни, но от време на време очастват.)
2-3 дизайнерки (едната е фантом и само единия от несериозните дивелъпъри има връзка с нея)

Необходими са ни НОВИ ДИВЕЛЪПЪРИ и КУЕСТ ПИСАТЕЛИ, не отказвам критика и на драго сърце приветствам хора, които могат да рисуват на компютър.
Проектът за момента в първата си фаза (необходимото програмистите да започнат) е почти завършен.
Ако имате някакви въпроси, на драго сърце ще ви отговоря! ^^

User avatar
Martix
Aes Sedai
Posts: 1588
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Apr 02, 2012 12:23 pm

Ако е текст базирано, за какво са ви художници?
1. За мнение трябват повече подробности. Срещу инфото, че правите RPG с походови битки във фентъзи вселена може да получите от мен едно OK.
2. Готов съм да помогна, но в никакъв случай няма да съм активен, защото в момента работя по една друга игра, а и уча и т.н.
Man has always assumed that he was more intelligent than dolphins because he had achieved so much...the wheel, New York, wars and so on...while all the dolphins had ever done was muck about in the water having a good time. But conversely, the dolphins had always believed that they were far more intelligent than man...for precisely the same reason.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 12:32 pm

В играта ще има 24 класа /12 магически/12 немагически
Огромен набор от предмети
20 допълнителни спесификации (пасивни умения), от които всеки играч ще може да избира само 6.
30 магии/активни умения за всеки един клас. Играчът ще може да избира само 8.
Класовете - Берсергър, Рицар, Паладин, Инквизитор, Танцуващ със сенки, Дефилер, Наемен убиец, Крадец на сънища, Повелител на животните, Марксмен, Трапър, Шейп шифтър/ Елементалист на Вода, Огън, Земя, Въздух./ Монах, Анти-маг, Ритуалист, Менталист/ Некромансър, Друид, Шаман, Алхимик.
3 Фракции - Лордове биещи се за влияние, заедно оправляващи огромна империя.
Действието се развива върху Титан заключен извън времето и пространството. Тоест възможности за много шинанигани.
Малко бавно пиша, че съм от работата...
Художниците са ни за Иконите на магии, Фоновете, Дизайна, и различните игрови персонажи. Да главното ще е текст, но няма да го направим чак толкова постно.

Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?

User avatar
Interpreter
Forsaken
Posts: 3462
Joined: Sun Aug 07, 2005 5:57 pm
Location: тук - там

Post by Interpreter » Mon Apr 02, 2012 12:59 pm

ProxyFantasy wrote:Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?
Мене лично ме заинтригуваха дизайнерките, а дивелъпърите - по-малко. Може ли да ми пейстнете скайпа на фантома на лс-то?
"Не вярвам в колективната мъдрост на индивидуалното невежество."
- Йежи Лец, "Невчесани мисли"

User avatar
Martix
Aes Sedai
Posts: 1588
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Apr 02, 2012 1:07 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Man has always assumed that he was more intelligent than dolphins because he had achieved so much...the wheel, New York, wars and so on...while all the dolphins had ever done was muck about in the water having a good time. But conversely, the dolphins had always believed that they were far more intelligent than man...for precisely the same reason.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 1:29 pm

Interpreter wrote:
ProxyFantasy wrote:Като имаш предвид неактивен, за каква степен на неактивност имаш впредвид?
Мене лично ме заинтригуваха дизайнерките, а дивелъпърите - по-малко. Може ли да ми пейстнете скайпа на фантома на лс-то?
Ами за фантома точно - само един от дивелъпърите и има кординатите (в класа му е). Иначе самата тя имала голям проблем да се среща с хора и тн?!
Иначе дизайнерките...хмм те идват на срещите, така че ако се включиш ще се запознаеш и с тях...хахах
Това прозвуча като леко сводничество... :Д но все пак... :Д

User avatar
Onslaught
Sorcerer
Posts: 401
Joined: Fri Jun 27, 2008 10:10 pm

Post by Onslaught » Mon Apr 02, 2012 1:43 pm

На каква възраст са участниците в проекта?

Какво всъщност имаш предвид под девелъпъри след като явно не са програмисти?

Как смятате да разпространите играта?
Last edited by Onslaught on Mon Apr 02, 2012 2:05 pm, edited 1 time in total.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Apr 02, 2012 1:53 pm

Звучи интересно, но определено има нужда от повече информация.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 2:07 pm

За детайлна информация - Довечера, като се прибера ще навържа главните подробности за проекта и ще ги издокарам в един дълъг и широк пост.

За възрастта на дивелъпърите. Да прав си не сме програмисти. Възрастта варира, аз съм на 20, другият сериозен е само на 16, но за сметка на това има солидно фентъзи знание зад себе си, справя се по-добре от другите двама взети заедно ( искам да кажа, че не е кой да е пикльо, ами точно обратното) другите двама - единият е на 20, гони 21, а другият е на 18 и сега взима матури, може би за това е толкова отвеян.

Такам дивелъпър имам предвид хора, които ще мислим сърцевината на играта, тоест нейното съдържание. Всички функции на героите, които програмистите ще кажат - могат или не могат да осъществят. Горе долу с едно изречение, Строителите на цялата работа.

Как мислим да я разпространяваме. Ами докато получим до някаква степен готов проект, ще е доста постно, но по нататък планираме Френд инвайти и други такива. Нямаме бюджета за банери и такива работи, но смятам, че едно нещо ако е кадърно направено, то винаги ще бъде оценено.

User avatar
Martix
Aes Sedai
Posts: 1588
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Apr 02, 2012 2:50 pm

Да знаеш, че това е дизайнер, а не девелъпър. А това с френд инвайт много забавно звучи. Като фейсбука в началото. Само избрани ще имат достъп. :lol:
edit: Не всичко кадърно бива оценено. :wink:
Man has always assumed that he was more intelligent than dolphins because he had achieved so much...the wheel, New York, wars and so on...while all the dolphins had ever done was muck about in the water having a good time. But conversely, the dolphins had always believed that they were far more intelligent than man...for precisely the same reason.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Apr 02, 2012 3:24 pm

Абе програмистите са му майката, без тях останалото са подробности (това от кажи-речи собствен опит). :D
Иначе нещата звучат интересно като цяло, само не разбрах защо сте се отказали от идеята за браузър заглавие в ползата на клиентско такова.
Напълно съм съгласен - не всичко кадърно бива подобаващо оценено, за съжаление.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 3:38 pm

"Първоначално идеята за реализация беше да бъде браузър игричка, но в последствие от разрастването на идеята какво точно ще представлява, от браузър минахме на client-server игра поради размера на ресурсите (като памет,графика) които ще използва." из форумите на БГДев

Като цяло проектът започна след като бяхме напълно отвратени от новите заглавия, изяждащи красотата на старите рпгта тип НеверУинтър.
Нашата цел е да направим игра, която да може да ни завладее. Тоест не е важна бройката играчи, най-важното е те да бъдат задоволени на максимална степен.

И да програмистите са му майката :Д без тях сме на никъде. Те на своя страна обаче имат много мотивация да реализират такъв проект, което за мен е най-важното. Все пак не сме Близард и важното е да се забавляваме и да се развиваме в областите, които сме избрали като професия или хоби.

От друга страна това може да се окаже добра основа за професионалното развитие и на програмисти и на художници, а нас мечтателите никой ни няма :Д.

Дизайнер, дизайнер, но лично аз не мога да се определя на нещо подобно при положение, че и кибритените ми човечета изглеждат грозни, че чак плашат :ДД.

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Mon Apr 02, 2012 5:18 pm

Чудесна идея, но не мисля, че бих играл подобно заглавие през нещо по-различно от браузър. Голяма част от хората, занимаващи с подобни игри, влизат от работното си място - нуждата от клиент автоматично ги реже като потенциални потребители.


Необходими ли са ви толкова много класове? Kingdom of Loathing, за която разбрах във форума - viewtopic.php?t=5013 - има точно 6 класа и огромна популярност. Даже D.B. Weiss беше с KoL тениска на промо материалите за втория сезон на Game of Thrones. Аз все още играя там и почти всеки месец си давам 10-те долара за платените предмети. :mrgreen:
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Mon Apr 02, 2012 6:12 pm

Знам, че клиента гони голяма част от потребителите, но той първо предразполага за прехвърлянето на играта върху мобилни платформи (не че това е в плановете, но не е изключено.) Второ смятаме да има прекалено голям брой изображения + мултиплейър опции, които малко или много ще натоварят браузъра прекалено.

Играта се надяваме да надмине браузър нивото и да се насочи към по сериозните потребители, защото е много хардкор и в за да направиш нещо ще ти е необходимо доста усилие.
24 класа ще са чак във финалния продукт. Първоначално те няма да нахвърлят 6, ако има и толкова.
Първо изборът ти ще представлява да избереш между Магьосник и Войн. Чак по-късно тези класове ще еволюират.
Второ искаме да вкараме абсолютното персонализиране на героя. Почти всеки герой ще бъде оригинален и може би няма да има втори като него. Това ще доведе до доста проблеми при балансирането, но затова ще отпускаме допълнителните герои, зони, оръжия и босове с малки, но редовни ъпдейти.
Пък и смятаме всеки вид клас да си има специална сфера в която да борави. Ще са доста събрани, няма да се хвърляме в идеята "Берсергът лечител".

Не засегнах момента с платените опции. Той е следният - до момента, в който играта не придобие перфектен вид, такива няма да има. Дори и да има в бъдеще, те ще представляват допълнителни търсения, някоя бонус чанта, но в никакъв случай няма да продаваме сила. Обикновените играчи с нищо няма да са ощетени.

Edit. Разгледах игричката, изобщо не изглежда зле. Въпреки това ние се опитваме да създаден игра по сериозност граничеща с Титаните на РПГ жанра - Балдур'с Гейт, Неверуинтър, от части Драгън Ейдж. И все пак Диско Бандита изобщо не изглежда зле :Д

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Apr 02, 2012 6:43 pm

ProxyFantasy wrote:Edit. Разгледах игричката, изобщо не изглежда зле. Въпреки това ние се опитваме да създаден игра по сериозност граничеща с Титаните на РПГ жанра - Балдур'с Гейт, Неверуинтър, от части Драгън Ейдж. И все пак Диско Бандита изобщо не изглежда зле :Д
Малко скромност не вреди. :wink:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests