The Sun Spire

Мръсните страсти – на сапун
User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Tue Apr 03, 2012 6:17 pm

Така, нещата не звучат обнадеждаващо - ти си примерно главния дизайнер, но си оставил програмиста ти да решава основни работи за заглавието. Смисъл, ок, ясно че той се занимава в свободното си време и иска да му е интересно/предизвикателно/нещо-друго-си-там, но така краен продукт трудно ще се получи. Най-малкото ще е далеч от това което ти искаш да направиш. Иначе за останалите неща - то е хубаво всеки да си мисли негови си работи - различни идеа и тн, но трябва да има някой който да има цялостна визия над сетинга, историята, гейм-механиките, баланс, и другите там алибали от същия тип.

А това с тоя клиент, или поне така си мисля аз, се загробвате едва ли не от началото. Не че няма успешни игри, и е сигурна гаранция за неуспех, но едно флаш или джава (или нещо друго там, ако има) браузър заглавие има много по-големи шансове за успех. Още повече ако го наврете и във нещо Фейсбук/Г+/някоя друга соц.мрежа.

Съответно също си увеличавате шансовете за успех, ако пуснете нещо готово - играемо възможно най-скоро, пък било то и с минимален набор от (желаниете от вас) фийчърс, пък после да се добавят нови. Иначе ако още от начало се почне с хиляди неща, които трябва да бъдат вкарани в енджина, няма да му се види края.

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Tue Apr 03, 2012 7:09 pm

кхъм... А сетинг?

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Tue Apr 03, 2012 7:54 pm

Няколко съвета:

Отърви се от всички фантоми и отчасти участващи възможно най-скоростно. Несериозността е основното нещо, което завлича подобни проекти. Оставащите 2 програмиста, 2 гейм дизайнера, 2 дизайнерки (каквото и да правят те) звучат като повече от достатъчно за приличен старт. По-малко хора са правили много по-сложни неща от описаното само на гол ентусиазъм неведнъж. Пък и сега сте на възраст да си чупите главите.

Вече се спомена, но има нужда да се повтори. Трябва да е пределно ясно чия визия се следва, дори и да не е съвсем ясна самата тя. Следното е рецепта за провал:
При положение, че програмистите искат да работят по нещо по трудно и от части за моето въображение почти невъзможно... Не мога да ги спра.
Ако ти е трудно да си представиш какво правиш, можеш да си сигурен, че нищо не правиш. Тоя проект не е някакво експериментално изкуство. Задължително е да имаш предварителна рамка, дори и да не я спазиш напълно впоследствие. Докато сам си разработваш някакви неща е възможно да си донагласяш някакви системки, било то комбат, било крафтинг, или каквото там те влече в даден момент. В момента, когато станете група, вече трябва да имаш повече или по-малко измислени (и описани) всички основни системи в играта. Доколкото разбирам, тоя момент се е случил вече.

Разработи си в удобен за теб вид някакво геймфлоу. Как протича една гейм сесия и какви точно действия извършва играчът. По никакъв начин от писаното от теб не личи да си наясно самият ти с това. Сетинг и идеи за класове не правят игра. Иначе всяка фентъзи-сапунка щеше да е такава. Трябва ти много сериозна идея за конкретни интеракции на играча с играта, и на играча с другите играчи (щото явно ще има такива).

Реши какво точно целиш и кого таргетираш. Подобна игра има силно ограничен таргет. В България всичките 19 човека, които биха я играли, можеш да ги организираш в ала-Д&Д сесия и да си играете "ммо" по мейла. С други думи, безсмислено е подобно начинание на български език, ако изобщо имаш планове да го развиваш. Преводите винаги са опция де, това не е толкова фатално. Това не важи, ако правите всичко за кеф.

Пак във връзка с достъпността. Хората неслучайно отбелязват проблема с платформата. Аз лично не виждам необходимост от някакви сложни клиент-сървър решения за малко текст и картинки. В момента, в който изискваш от играча да си сваля и инсталира някакви неща, си загубил 90% от хората, които биха пробвали дори само от любопитство. И пак: ако си правите играта за собствен кеф, това не важи. Но трябва да сте наясно с последствията. Разни програмистчета с вътрешен глас, дето им казва "Пиши мрежа!", са последните хора, които трябва да слушаш по отношение на това.

Пак нещо, което е повторено няколко пъти, но има нужда да се натърти. Поставете си ясна и изпълнима цел. Иначе никога няма да завършите проекта. Идеи има всеки. Започнати, но недовършени проекти - с лопата да ги ринеш. Но завършените начинания - това вече е друга работа. Започнете с конкретен план. Реализирайте го. После трупайте отгоре, колкото ви душа сака.

Как би изглеждал един смислен прототип? ЕДНА конкретна игрова зона. Максимум 2-3 класа. Няколко напълно реализирани куестови линии вътре в тази зона. ЕДИН конкретен НПЦ враг (моб). Почти пълна реализация на основните механики от страна на играча. Същото важи за взаимоотношенията между играчите, ако има такива.

Направете го. Увери се, че си на прав път. И после търси хора да наливат куестове.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Wed Apr 04, 2012 12:32 pm

А това което твоя човек казва в bgdev, всеки да пише на каквото иска е още по-лоша идея.
"Има език, има компилатор и каквото е написано се превежда до .dll Понеже не един език може да подържа длл, след това може да извличаме функции от длл без да има значение езика, на който са написани." - споделено от програмиста.
На мен нещо ми се губи: сетингът.
Обясни какво точно имаш предвид под сетинг. Аз го разбирам по един начин, ти може да го разбираш като съвсем различно нещо. Моля те поясни за да не говоря глупости.
Моят съвет е да се захванете с нещо постижимо, да го завършите и след това постепенно да надграждате.
Първоначалният вариант на играта ще бъде една стартова зона с 2 персонажа, с една гриндинг зона, няколко условни куеста, четири мърчанта, и няколко моба. От тук нататък - градовете имат общи свойства, зоните имат общи свойства, героите си преличат в много отношения тоест всичко се прави като шаблон и после се използва за надграждане с пъти по-малко усилия.
Само че някой трябва да мисли самата игра и какво ще стане като краен резултат. Това е все едно аз да кажа, че аз ще мисля за въртенето на волана, пък други да мислят за гледането в пътя при шофиране. Разбирам, че засега нещата не изглеждат ужасно свързани, но рано или късно ще се окажат. Или рано или късно ще се окажете на кръстопът, на който всеки ще тегли в различна посока, ако не сте я уточнили предварително. По-добре да сте подготвени от сега.
За какво да представлява играта в краен вариант - вече сме го обмислили. По какъв начин да се случи това - ами нямам претенции, ако наистина мислят, че ще се справят.
След многото уточнения - какво влагаш в дизайнер? Човек, който измисля историята? Или който прави картинките към нея? Или нещо друго?
В конкретния случай имах предвид хора, които могат да рисуват. За сътворяването на идеята и сега сме горе долу достатъчно.
1. Нищо не пречи и флаш и джава игри да имат такъв. Аз обаче не разбитам защо, не мисля, че много хора (да не кажа никакви) вече играят текстово базирани игри офлайн.
2. Но по-трудно достъпна и натоварваща с допълнителни процеси компютъра на клиента.
3. А може ли да програмира на Джава и Флаш?
4. Ми... не.
5. Също не, най-вероятно ще трябва да се пренапише за други платформи. На какво точно смята да я пише?
1. За оффлайн варианта... Не смятам, че е минус изобщо да я има самата опция. Това всеки може да избира как точно да играе.
2. От личен опит мога да кажа, че при отваряне на игра тип "Дракенсанг", която е на джава (не съм сигорен, но е нещо подобно.), че и дори Даркорбит, компа тотално умира. Странно е, че на игри като
Warcraft на Visual Basic нямам проблем дори с отворен браузър, от който слушам музика. Да по-трудно достъпна е, но по нататък ще изтъкна конкурентни игри.
3. Да на Джава може, но е много против нея.
4. Игри като Дофус не случаино не са написани за браузър.
5. "Има си транслейтъри". Единствено ще трябва да се пипне дизайна за други резулюции, а и още някоя дребна подробност, ако излезе.
Ок, помислете с какво повече би ги привлякла вашата игра, защото и геймърите, и борд гейм играчите са претенциозно племе. И наистина се пише "някоИ геймъри" В играта не бива да имате такива дребни, но дразнещи грешки
Това са грешки от невнимание и от причината, че съм свикнал да пиша на латиница (блейм ми). :Д
Обясни малко за развитието на играта - какви са началните и крайните етапи, кога завършва и т.н.?
Обясни и как си представяш играта Значи, регистрирам се аз, после си правя герой. Как изглежда героят - статична картинка ли е? Има ли негови варианти и какви са разликите чисто визуално? Какво виждам на главния екран и как се променя то при мои действия? Какви могат да са моите действия и как ще изглеждат?
Разбирам, че сигурно ти искам много информация, но за вас ще е по-добре да си изясните максимално точно каква ще е идеята, която ще следвате.
Регистрираш се, влизаш вътре и такам. От там ще имаш две карти - едната ще ти показва самата зона, а другата ще е световна. Ще имаш меню за статистиките на героя, меню за инвентара, меню за магии, скилове, куестове и тн. В началото (имам предвид докато не го доразработим) героя ще е напълно статичен. Ще имаш лист от нпс-та, мобове, герои в съответното място, в което си (или такива които евентуално са ти в обсега.) било това място таверна или пещера. Ще се придвижваш през картата на зоната. От там кликайки върху съответната картинка - на къща (таверна, ковачница, и тн и тн.) ще имаш набор от опции, да избереш какво точно да извършиш (моля не го свързваите с софияуарс по никакъв възможен начин.). В началото (пак на разработка!!) Бекграунда ще се променя зависимост къде се намираш. Ще има рисунки на нпстата, градовете, самия герой, и всичко друго. Битките ще се водят по приблизителен на хироус 3 стил. Разликата обаче ще е, че ти ще притежаваш само един герой + това, че реда ще се върти 1,2,2,1. Играчът ще има избор между 30 умения за всеки персонаж (14 в началната разработка, на двата персонажа), от които той ще има право да избере само 8.
1 платинен (предварително два в разработката и 5 в крайния продукт заложени скилове, от които ще може да се избира само един. 1 златен 2 сребърни и 4 бронзови. Всички останали 25/12 скилове ще можеш да подредиш в другите слотове. Зависимост къде поставиш една магия толкова по силна/слаба ще е нейната функция.
Възможности за крафтене бол. Възможности за къстомизиране на героя - пак бол. Надяваме се с тези иноваторски (надявам се да са иноваторски) идеи да привлечем хората на наша страна.
@armageddon - Както заложих в по-горния пост - ние визията, за играта - какво да бъде и какво да представлява я имаме. Него съм го оставил да решава КАК ще го имаме.
За флаша и джавата сме много против, за фейсбуук и Г+ още повече.
За последната част съм отговорил по нагоре.
Отърви се от всички фантоми и отчасти участващи възможно най-скоростно. Несериозността е основното нещо, което завлича подобни проекти. Оставащите 2 програмиста, 2 гейм дизайнера, 2 дизайнерки (каквото и да правят те) звучат като повече от достатъчно за приличен старт. По-малко хора са правили много по-сложни неща от описаното само на гол ентусиазъм неведнъж. Пък и сега сте на възраст да си чупите главите.
Мерси за съвета!
Реши какво точно целиш и кого таргетираш. Подобна игра има силно ограничен таргет. В България всичките 19 човека, които биха я играли, можеш да ги организираш в ала-Д&Д сесия и да си играете "ммо" по мейла. С други думи, безсмислено е подобно начинание на български език, ако изобщо имаш планове да го развиваш. Преводите винаги са опция де, това не е толкова фатално. Това не важи, ако правите всичко за кеф.
Смятаме да се насочим към групата от играчи навиващи се да играят
Dofus.com, и Dofusarena.com заради самата игрова механика и олекотената идея.
Така надявам се да съм отговорил на повечето въпроси. Също да съм дал и доста допълнителна информация. И все пак, наистина какво имаш предвид под сетинг?

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Wed Apr 04, 2012 12:34 pm

Споменал си, че действието се развива на Титан (?!) и дотам. Някаква митология, история, култура и тем подобни? Щото тия куестове (и всичко въобще) трябва да се развива в някаква рамка, нали?

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Apr 04, 2012 12:52 pm

За сетинга и на мен ще ми е интересно да чуя повече.

Впрочем правилно ли ми се струва, че правите заглавието основно за себе си, евентуално за други ентусиасти/фенове, без всякакви помисли за комерсиални или някакви изобщо приходи от него? Не е нещо съществено, просто ми е интересно.

User avatar
ProxyFantasy
Paragon
Posts: 615
Joined: Tue Jul 19, 2011 12:59 pm
Contact:

Post by ProxyFantasy » Wed Apr 04, 2012 1:53 pm

Trip wrote:Споменал си, че действието се развива на Титан (?!) и дотам. Някаква митология, история, култура и тем подобни? Щото тия куестове (и всичко въобще) трябва да се развива в някаква рамка, нали?
Малко предистория. Основната митология се развива между две основни раси.
Титаните - Същества живеещи с единствената мисъл да поглъщат чиста енергия.
Аспектите - Олицетворение на дадени елементи, и съставни части от света. Пазители на генератора за енергия, центъра на вселената.
Титаните успяват да пробият последната мембрана на Първия свят със което се започва яростна битка между двете раси. Титаните като никоя друга раса притежават силовата магия (Willpower) успяват да блокират огромна част от силата на Аспектите, но в последствие Пазителите все пак успяват да убият всички освен един. Титанът, който притежавал умението да се регенерира. Единственият начин той да бъде спрян било да спрат потока на енергия, който минавал през него. В последствие аспекта на времето и пространството го заключили в сфера изолирана от всякакви външни влияния. Чувствата му затворили в паралелно измерение и така заключили волята му. Останало само едно чувство, което останало извън сферата. Това било чувството му за ред т.е. съдбата. В крайна сметка пожертвали своята свобода за да може да спасят генератора.
Действието се развива на самият титан - Агарая. Милиони години по късно жаждата му за живот създала хората. Те обаче нямали и на идея какво всъщност представлявала земята им. За тях липсвали основните закони на природата. Човечеството не знаело смърт, не знаело любов, не разбирало абсолютно нищо. Чрез растеж на популацията, еволюция и други природни явления. Хората започнали да имат стремежи за власт и сила. Зародило се война. Четири магически предмета се появили от дън земя. Те били събрани от един единствен човек на име Ватимус. В последствие той станал император на света и управлявал със свирепи закони. В този момент съдбата изписала с черното си мастило серия от символи върху лицето на един обикновен пастир. Ханурлон, както било името му, получил силата да вижда през всяка магия, през всяка атака. Очите му станали непобедими, но само при едно условие
"Нека вижда през всичко и всеки, докато се бори за всичко и всеки."
С тази сила Ханурлон след грандиозна битка победил Ватимус. От изпускането на толкова много енергия на едно място, първата кристална зала се активирала. Ханурлон събрал способна група от млади хора и започнал да изследва титана. Намерил рунически текстове, които само той можел да прочете, за момента. Разбрал, че тези кристални зали са пътят самия Титан да оживее отново. Започнал да прави различни защити за да не позволи случайната активация на някоя от тях. Той с помощта на 4те предмета създал огромен орден, който да управлява кръговрата на природата. Създал смъртта. Създал и чувствата. Построил 9 слънчеви кули, в които жрици призовавали огромно светещо кълбо. Проникнал и в съседното измерение. Там създал цетка за прераждане на изгубените души. И всичко това било перфектно до момента, в които той самият усетил, че остарява. Започнал да го гони страх. Решил да разруши всичко сътворено. Неговите последователи се изправили срещу него. Очите му вече не виждали, защото и той вече се борил само и единствено за самия себе си. Лесно бил победен, от близнаци наричащи себе си пазители. Тяхната сила била с примеси от двата аспекта. Единият владеел манипулации върху времето, а другия върху пространството. На свой ред те взели надмощие върху света и започнали да воюват с другите магьосници. Регилията се разделила на култове, а те самите били изгонени в култа, които се намирал в другото измерение.
Тадам. 500 години по-късно малко момче, което било част от култа на чувствата, намиращ се на летящ остров, представляващ дясното око на титана, отключило силата си. Тя била рядка смесица между светлина и радиация. Без да иска избило 1/4 от острова. С течение на обстоятелствата самото то решава да избави титана от мъките му.
Историята започва 600та година, когато света вече е изправен пред революции. Империята се повече ограничава култовете, самата тя се разделя от три властни лорд протектори, а хората гладуват. Играчът бива всмукан в редица странни обстоятелства. По света случайни хора намират светещи предмети, които навяват спомени за момчето почти променило света - Лукрис Луцифер. Търсейки какво точно се е случило преди толкова много време, главният герой се сблъсква и с другата гледна точка - тази на енергиините създания, които биват използвани като "храна" за всички "божествени" устройства.
Надявам се това кратко резюме да ви даде главната идея. :Д

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Wed Apr 04, 2012 6:37 pm

Тадам :lol:
Интересни идеи, но се надявам това да не е всичко измислено по тази част от света, защото не всичко е навързано добре. Тези магически предмети откъде се пръкват, вдън земя е подходящо за пародия, но не и за сериозна Вселена.
А самата история ми навява силни мисли за Wanderers of Sorceria, което ако не си я играл е много добре, защото WoS има една от най-добрите истории, виждани в коя да е игра. Но там всичко е навързано и обяснено.
Все пак ако се направи както трябва поне като история предполагам можем да се конкурираме с Dragon Age и т.н. :mrgreen:
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Wed Apr 04, 2012 6:47 pm

1. За оффлайн варианта... Не смятам, че е минус изобщо да я има самата опция. Това всеки може да избира как точно да играе.
Не е минус, но е допълнителна работа. А от друга страна не е особен плюс за този вид игри.
2. От личен опит мога да кажа, че при отваряне на игра тип "Дракенсанг", която е на джава (не съм сигорен, но е нещо подобно.), че и дори Даркорбит, компа тотално умира. Странно е, че на игри като
Warcraft на Visual Basic нямам проблем дори с отворен браузър, от който слушам музика. Да по-трудно достъпна е, но по нататък ще изтъкна конкурентни игри.
Чудесно, но всичко това са игри, които не са текстовобазирани, имат доста тежки визуализации, анимации и прочие. Доколкото разбирам, идеята на вашата е да е преминаване между различни картинки и текст, което няма как да ти затрудни браузъра.
Игри като Дофус не случаино не са написани за браузър.
Продължаваш да ми говориш за тежки, анимирани и доста натоварени игри. Между другото, Дофус е базирана на Флаш.
"Има си транслейтъри". Единствено ще трябва да се пипне дизайна за други резулюции, а и още някоя дребна подробност, ако излезе.
Извинявай, с транслейтърите доста трудно ще се оправиш с транслейтването от Уиндоус дори към Уиндоус Мобайл, а камо ли към Андроид и други платформи. Ако нещата ставаха толкова лесно с транслейтъри, щяхме да имаме тълпи безработни програмисти. Освен ако играта ви не е свръхпроста, а тогава не рабирам защо й трябва отделен клиент.
Регистрираш се, влизаш вътре и такам. От там ще имаш две карти - едната ще ти показва самата зона, а другата ще е световна. Ще имаш меню за статистиките на героя, меню за инвентара, меню за магии, скилове, куестове и тн. В началото (имам предвид докато не го доразработим) героя ще е напълно статичен. Ще имаш лист от нпс-та, мобове, герои в съответното място, в което си (или такива които евентуално са ти в обсега.) било това място таверна или пещера. Ще се придвижваш през картата на зоната. От там кликайки върху съответната картинка - на къща (таверна, ковачница, и тн и тн.) ще имаш набор от опции, да избереш какво точно да извършиш (моля не го свързваите с софияуарс по никакъв възможен начин.). В началото (пак на разработка!!) Бекграунда ще се променя зависимост къде се намираш. Ще има рисунки на нпстата, градовете, самия герой, и всичко друго. Битките ще се водят по приблизителен на хироус 3 стил.
Тоест да обобщя - идеята е, че всяко действие ти е клик на някакво меню (дали текстово или картинка), след което в резултат ти се показва нова статична картинка, показваща резултата от действието, така ли?
Надяваме се с тези иноваторски (надявам се да са иноваторски) идеи да привлечем хората на наша страна.
Бъди сигурен, че някъде вече е правено нещо много подобно, но това няма лошо. На мен идеята с преференциалните слотове ми се вижда интересна и функционална, но не бих казала, че е по-добра или по-лоша от традиционното левълване на скилове примерно. Просто е различна.
По света случайни хора намират светещи предмети, които навяват спомени за момчето почти променило света - Лукрис Луцифер.
Един съвет - когато създавате собствена митология, избягвайте да набутвате имена от друга, защото става манджа с грозде. Освен ако вашата митология не се основава по някакъв начин на друга митология и това е правило, а не изключение. Така че по-добре младият Лукрис да е с друго фамилно име:)

Иначе историята е оригинална, пазете се обаче да не се оплетете в твърде наивно формулирани описания (от типа "рядка смесица радиация и светлина") и да не набутате повече история, отколкото играта може да понесе (в описанието виждам живописни, но напълно ненужни на играчите подробности). Също така изяснете докрай какво представляват апектите - аз например се чудя след като имате аспект на времето и пространството, не трябва ли да има и такъв на емоциите, примерно и да заключат него, а не по някакъв начин да заключват чувствата му отделно? Не разбирам и как така са олицетворения - нещо като богове ли са, разпореждат ли се със съответните съставни части или просто са колективно съзнание на частите? Какви аспекти освен на времето и пространството (и защо този да е един , а не двама?) има? Изяснете и как им е повлияло на тях спирането на енергията. Планирате ли те да имат роля в играта освен като история?

Според мен с тази история имате два пътя на развитие:
1. Стандартно фентъзи - трябва малко да поопростите историята и идеята за расите за това. Някак да направите всичко по-физически изразено.
2. Някакъв странен сюреалистичен свят, който напомня на картина на Дали - или ще се получи много добре, или много зле, риск си е. Тогава наистина трябва много да внимавате и да изчистите всякакви клишета и опростени формулировки. Мен ме кефи повече, но не съм сигурна дали ще се връзва с ММОРПГ.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

GGumzi
Smallfolk
Posts: 5
Joined: Wed Apr 04, 2012 11:51 pm

Post by GGumzi » Wed Apr 04, 2012 11:59 pm

Извинявай, с транслейтърите доста трудно ще се оправиш с транслейтването от Уиндоус дори към Уиндоус Мобайл, а камо ли към
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA
Не че нещо ама то на нищо не прилича...
Научили "флаш" и той единствения език на света....
Следващото.. Незнам дали си гледалА като отвориш саит с флаш CPU-то ти отива на 10-15% като скролваш стига до 60-70% ... пък и да не говорим, че : един реален пример - в замунда само като стои отворен таб-а компютъра умира заради кадърните "ПРОГРАМИСТИ НА ФЛАШ"
..функционална, но не бих казалА, че ...
Попитали един човек дали знае приликете между жена програмис и морско свинче.
И понеже не знаел те му казали какви са:
Нито е морско нито е свинче.
[/quote]

Та флаш та флаш ае... *** ** *******

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Apr 05, 2012 12:49 am

Спокойно, приятелю. Не прибързвай толкова със заключенията. Бърза работа нямате, млади сте, няма да ви заболи д-то, ако разучите всичките си опции.

GGumzi
Smallfolk
Posts: 5
Joined: Wed Apr 04, 2012 11:51 pm

Post by GGumzi » Thu Apr 05, 2012 1:34 am

1во :Warcraft III?? VBasic.. Да вярно е остаряла игра от 2004, но дори и новите игри не използват флаш, за да може определени хора да могат да ми го натякват като добра възможност.

2ро :Нямам затворено мислене и чета допълнителни материали и статий кое как и защо. Още не съм се занимавал с 3D графика, (най-малкото дори да решим да е 3D за момента няма кой да се занимава с самата графика, понеже сме предимно по логиката/алгоритми) това не означава, че след поставяне на основите, изчистване на бъговете и пр., няма да погленем към някакво разширение : Първо 2D (от рода на вц-то и диабло) и впоследствие ако намерим, хора които виждат какво сме постигнали, да ни помагат да я превърнем в 3D игра. Пък може и нещо по-добро ако знаят.

3то :темата не е поставена с цел да се обсъждат езиците за програмиране, за да измествате на там дискусията.

4то :как от флаш ще се направи за windows mobile(най-малкото) камо ли пък да се експандва до 3D.

5то :може и да е пълна скука, но пък да вземат да погледнат какво предлага чистото С(скорост, ръчно управление на памет ...)

6то :това че човек е млад не значи, че няма интереси и понеже е 1ви курс е захлупен като галош. По-скоро говори зле за хората които само флаш им е в главата.

7мо :колко сайтове имат добавен флаш? Много малко. Защо? Това че знам как да сера не значи че трябва и в кухнята да се изсера понеже било готино.

8мо :След поста за CLR-ра, никой повече не се обади относно "А това което твоя човек казва в bgdev, всеки да пише на каквото иска е още по-лоша идея." (да аз съм същия човек)

9то :Смятам да спра до тук. А вие "програмисти" велики(може и да има хора които знаят и могат много повече от 1 език за програмиране:флаш, да не се обиждат. Не е предназначено за тях.Останалите могат ако искат да се разват и с право.) ако все още смятате, че нещо не е наред, пък вземете поснете в бгдев не тук това което ви вълнува. И ако смятате, че все пак ви е останало малко самочувствие да се върнем на темата а?

П.П. Извинявам се за правописа, но просто ме избива от тези будала-програмисти,

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Apr 05, 2012 1:55 am

Виж сега, по принцип може и да си прав(не казвам, че си), но изцяло погрешно подхождаш. Когато някой се опитва да ти помогне с know how, приемаш, попиваш, запомняш, анализираш и правиш с всичкото инфо, каквото решиш. В бъдеще това би могло да ти спести много провали и загубено време. А нали знаеш, времето е едно от най-ценните неща и никога не стига.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Thu Apr 05, 2012 7:17 am

Много се палиш, а за съжаление нямаш ужасно много представа какво говориш :) Така или иначе успех с начинанието. За съжаление дори това да знаеш коя технология какво ти дава и какво ти взима, не те прави програмист наистина, но това ще го разбереш по трудния начин, когато седнеш да правиш нещо и спреш да постваш по форуми.
This is it. Ground zero.

User avatar
Morwen
Shadowdancer
Posts: 13468
Joined: Sat Dec 20, 2003 1:20 am

Post by Morwen » Thu Apr 05, 2012 9:25 am

GGumzi wrote:
Извинявай, с транслейтърите доста трудно ще се оправиш с транслейтването от Уиндоус дори към Уиндоус Мобайл, а камо ли към
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA
Не че нещо ама то на нищо не прилича...
Научили "флаш" и той единствения език на света....
Следващото.. Незнам дали си гледалА като отвориш саит с флаш CPU-то ти отива на 10-15% като скролваш стига до 60-70% ... пък и да не говорим, че : един реален пример - в замунда само като стои отворен таб-а компютъра умира заради кадърните "ПРОГРАМИСТИ НА ФЛАШ"
From the codebase of Mono.XNA and SilverSprite a new project called MonoGame was formed to port XNA to several mobile devices.[22] As of 2011, support is stable for iOS and Mac OS X with limited support for Linux, Windows and Android[23] .
GGumzi wrote:
..функционална, но не бих казалА, че ...
Попитали един човек дали знае приликете между жена програмис и морско свинче.
И понеже не знаел те му казали какви са:
Нито е морско нито е свинче.
Та флаш та флаш ае... *** ** *******
Това, че ти си сексист, който смята, че ако нямам ясно изразен пенис, нямам право на мнение, е твой проблем. Някои хора мислят с горната си с глава, а не с долната и по тази причина неналичието на долна не им е проблем. Въобще пубертетските нападки в този форум не се толерират. Също така малко е тъпо като дори не обиждаш на граматически правилен български.

Аз не съм програмисТ, между другото. Но тъй като имам някаква идея поне кое е очевидно невярно (примерно голяма част от втория ти пост), а и прокси фентъзи не е техничар, не виждам някакъв особен проблем. Ако това ще те успокои, ще ти го кажа от гледната точка на играч - зае** програмирането, не виждам смисъл (а на служебния си компютър и не мога) да си инсталирам клиент, за да мога да играя текстова игра. Играла съм доста през браузър и не съм имала проблеми, дори при по-слаби компютри.

За сметка на това Моридин е програмист - доста добър и с години опит, отдавна завършил и преподаващ в университет. И е мъж, та може да помислиш над думите му, сексистче.
Last edited by Morwen on Thu Apr 05, 2012 10:13 am, edited 1 time in total.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests