Cyberpunk 2077
Moderator: AlDim
Re: Cyberpunk 2077
Сблъсках се с първия значим бъг - една противничка потъна в пода и само главата й се показваше. Трябваше да я обезвредя без да я убивам, което стана лесно, защото беше безпомощна обаче се оказа, че трябва я преджобя след това, а тялото потъна вдън земя (буквално). И затова трябваше да си заредя сейв и пак да е трепя.
Още съм в пролога, но сюжетните мисии са зарибявка, онази с разследването във виртуална реалност беше мега, интересно дали ще има още такива разследвания. Иначе в боя съм много зле, май да им скачаш с катаната отблизо в началото е много по-ефективно от разни пушкала.
Още съм в пролога, но сюжетните мисии са зарибявка, онази с разследването във виртуална реалност беше мега, интересно дали ще има още такива разследвания. Иначе в боя съм много зле, май да им скачаш с катаната отблизо в началото е много по-ефективно от разни пушкала.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Единствено TLOU2 беше стабилна още дей уан. RDR2 пробължава да трупа стабилити пачове (не ги следя вече до кой номер стигнаха). GoT също имаше (има още, де) бая бъгове и крашове (един пич показа целия остров от птичи поглед, защото играта му крашва и го изстрелва в небето ). Miles Morales на PS5 е бъгава на куче (на PS4 ми бъгна само веднъж в менюто ). Всички игри имат бъгове, но геймърите се забавляват с тях и са си фън по принцип.
Проблемът при Cyberpunk са нечовешките очаквания, едва ли не да е гейм ъф дъ сенчъри и изведнъж наличието на бъгове води до редит мелтдауни. За капак и нон-стоп крашването, постоянен лаг и фрейм дроп, и размазаната визия (на 8th gen конзоли), която води до ужасно главоболие, направо сриват игрицата.
Реално, за да цъкаш като хората на ps4, не трябва да пускаш HDR, да изключиш всички опции от видео менюто и да изключиш (не си спомням как се казваха) две (уж помагащи) опции при въртенето на камерата.
Проблемът при Cyberpunk са нечовешките очаквания, едва ли не да е гейм ъф дъ сенчъри и изведнъж наличието на бъгове води до редит мелтдауни. За капак и нон-стоп крашването, постоянен лаг и фрейм дроп, и размазаната визия (на 8th gen конзоли), която води до ужасно главоболие, направо сриват игрицата.
Реално, за да цъкаш като хората на ps4, не трябва да пускаш HDR, да изключиш всички опции от видео менюто и да изключиш (не си спомням как се казваха) две (уж помагащи) опции при въртенето на камерата.
The hardest battles are fought in the mind.
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19289
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
А можеха да си я пуснат ексклузив за нещо и да я лъскат до безкрай, ама няц.
п.п. това с обрязания пенис е ЕПИК, само за това заслужават да бъдат абзолвнати от всички грехове източноевропейски чепец за американюгите
п.п. това с обрязания пенис е ЕПИК, само за това заслужават да бъдат абзолвнати от всички грехове източноевропейски чепец за американюгите
This is it. Ground zero.
Re: Cyberpunk 2077
Фърлих едно око на смалената от CODEX версия, за проба, ама все пак ше изчакам да поизсъхнат сълзите на всички дето ревът за бъгове и кофти порт още малко, че така си убих кефа от всичкото чакане на Horizon та да не бързам
Тва ше е некъф футанари хевън, чар криейшъна кат гледам
Тва ше е некъф футанари хевън, чар криейшъна кат гледам
Last edited by Xellos on Sat Dec 12, 2020 9:29 pm, edited 1 time in total.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Cyberpunk 2077
Минах Act 1 или каквото се води там (The Heist). Все уж пробвам да се промъквам, дъня се бързо и става здрава патаклама. Добре, че враговете имат нула изкуствен интелект, че с моя сватбарски мерник е мъка. Сюжетът засега бива, но все чакам да правя някакви важни избори, но не ме огрява.
- Spoiler: show
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Cyberpunk 2077
Аз затова реших да изчаквам преди да я почна на PS4 pro(макар и да си купих на преордър от стора).Тъкмо ще си довърша TLOU2 ,където съм в началото.
Re: Cyberpunk 2077
Аз се зарибих доста по играта, вчера буквално цял ден цъках. Основният сюжет е страхотен засега, диалозите и voice acting са чудесни. Но определено си има сериозни кусури, екшънът е зле, изкуственият интелект на NPC-тата е потресаващ, open world елементите са доста underwhelming, управлението на колите е ужасяващо зле.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Re: Cyberpunk 2077
дъ ониън преди 2 месеца бе чувек
https://ogn.theonion.com/gamers-we-need ... 1845368691
инак ние у офиса се ебаваме основно с геймката, вярно че на хай енд карти мре на пустиняк и е фраш от бъгове на едни машини, докато на други вършее, въпреки че винаги трябва да се гасят определени визуални благинки.
най-култовото обаче е, че тръгна на gt 710 2 gb ддр 3
вярно с под 15 фпс, но на менютата държи висок фреймрейт
бтв, музиката е великолепна, войсактингът очаквано на високо ниво, ама умрелият AI е колосален ташак. А като се сетя кво е като за първи път наистина си вкараш ред дет 2 или гта 5. И как реагира светът на глупостите ти.
Ако не друго, поредната игра, която показа защо неща като ласт ъф ас наистина отнемат толкова много време и накрая какъв е резултатът като опре до поливорка и усещане за жив свят (с некви изключения, де, но приемливи, тука е ад просто).
С тва на ум... Хадес си ми остава основната игра засега, ще се чакат пачове и може би още 2 години буквално да доставят играта, която обещаха. Буквално им остава да видим дали ще се справят като No Man's Sky и от абсолютен боклук ще се възродят в играта, която трябваше да е на рилийз или ще е кочина като стар ситизен. Корпо фор лайф де.
https://ogn.theonion.com/gamers-we-need ... 1845368691
инак ние у офиса се ебаваме основно с геймката, вярно че на хай енд карти мре на пустиняк и е фраш от бъгове на едни машини, докато на други вършее, въпреки че винаги трябва да се гасят определени визуални благинки.
най-култовото обаче е, че тръгна на gt 710 2 gb ддр 3
вярно с под 15 фпс, но на менютата държи висок фреймрейт
бтв, музиката е великолепна, войсактингът очаквано на високо ниво, ама умрелият AI е колосален ташак. А като се сетя кво е като за първи път наистина си вкараш ред дет 2 или гта 5. И как реагира светът на глупостите ти.
Ако не друго, поредната игра, която показа защо неща като ласт ъф ас наистина отнемат толкова много време и накрая какъв е резултатът като опре до поливорка и усещане за жив свят (с некви изключения, де, но приемливи, тука е ад просто).
С тва на ум... Хадес си ми остава основната игра засега, ще се чакат пачове и може би още 2 години буквално да доставят играта, която обещаха. Буквално им остава да видим дали ще се справят като No Man's Sky и от абсолютен боклук ще се възродят в играта, която трябваше да е на рилийз или ще е кочина като стар ситизен. Корпо фор лайф де.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
+1000Demandred wrote: ↑Sat Dec 12, 2020 11:03 pmАз се зарибих доста по играта, вчера буквално цял ден цъках. Основният сюжет е страхотен засега, диалозите и voice acting са чудесни. Но определено си има сериозни кусури, екшънът е зле, изкуственият интелект на NPC-тата е потресаващ, open world елементите са доста underwhelming, управлението на колите е ужасяващо зле.
Оффф, колите се оказаха брутално зле - как може да няма ръчна, баце.
Куките са телепортиращи се нинджи.
Мелето е ужас, съчетано с постоянен фреймдроп.
Найт Сити през нощта е чуден (демек, всичко върви почти гладко), но грейне ли слънце и си навън, вземи тоз лаг - явно никой не обича деня.
Всичко е озвучено, но липсинкът (освен при диалозите от мисиите) хич го няма.
От всичко най ме дразни постоянната загуба на звук, особено в престрелка, но за два дни, след пач 1.04, играта върви учудващо добре. Не е за вярване, наистина, как за два дни оправиха главоболието и куджа други неща на пс4. Понякога се замислям в какво състояние е била играта март месец, но бързо ми минава.
Last edited by penzata on Sun Dec 13, 2020 1:39 pm, edited 1 time in total.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
тва при мен е неиграемо, беше фън първите часове да събирам бъгове и простотии, особено в компания, но по едно време все пак ми се ще функционална игра и атмосфера, а не фолаут 76 почти олигофрения. Като се вземе предвид валв какво направиха с халф лайф аликс тая година и бутнаха гейминга доста напред, състоянието на сайбъра е обидно. Като нищо очаквам тва наистина да се окаже урок по маркетинг и самата игра да е била ръшната за година-две, щото парите от вичъра са привършили и стокхолдърите са налегнали студиото за нов голям продукт от тях.
поне мемета де
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Всички може да се учат на стоицизъм от Валв - цял свят получава мелтдауни и мрънка в продължение на 15 години за Халф Лайф 3, но чак когато дойде време отново (чрез тази игра) да бутат технологията напред, чак тогава направиха Alyx.
Каквото и да си говирим за Гейб Нюел, пичагата ги разбира нещата.
Каквото и да си говирим за Гейб Нюел, пичагата ги разбира нещата.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
Играта само щеше да спечели ако бяха решили да не се правят на GTA и да направят всички коли управлявани от роботи. Хем е съвсем дървено шофирането, хем и останалите коли са впечатляващо нереалистични, хем и май няма никакви мисии, в които трябва да преследвате някой с автомобил или нещо от тоя род.
Иначе сюжетните мисии са си яки, озвучаването на героите е страхотно, въобще не open world елементите са си на очакваното ниво.
Интерфейсът обаче е доста зле - който е решил описанията на предметите в инвенторито да са с дребен шрифт и гадни цветове трябва да бъде уволнен незабавно. Има прекалено много луут. Смарт оръжията са яки, особено за хора като мен, които са ужасно зле в целенето с контролер, но пак повечето врази ги трепя с катаната.
Геният, който е решил да не може да отказваш разговори по телефона също трябва да бъде уволнен. Деламейн, който ми се обажда всеки път като мина покрай едно от неговите таксита с абсолютно еднакви реплики при всяко обаждане е особено досаден.
Иначе сюжетните мисии са си яки, озвучаването на героите е страхотно, въобще не open world елементите са си на очакваното ниво.
Интерфейсът обаче е доста зле - който е решил описанията на предметите в инвенторито да са с дребен шрифт и гадни цветове трябва да бъде уволнен незабавно. Има прекалено много луут. Смарт оръжията са яки, особено за хора като мен, които са ужасно зле в целенето с контролер, но пак повечето врази ги трепя с катаната.
Геният, който е решил да не може да отказваш разговори по телефона също трябва да бъде уволнен. Деламейн, който ми се обажда всеки път като мина покрай едно от неговите таксита с абсолютно еднакви реплики при всяко обаждане е особено досаден.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Cyberpunk 2077
тру тру, валф имат спънки, нямам идея какво става с дота, колко по-малко говорим за хартстоун уона бито им, толкова по-добре, стийм отне десетилетие да стане смислен магазин, но като става дума за сериозен гейминг, предпочитат да не могат да броят до три, но да не се насират. Плюс че пуснаха Аликс без никакъв предварителен хайп. А даде тласъкът на ВР, от който платформата се нуждаеше.penzata wrote: ↑Sun Dec 13, 2020 1:56 pmВсички може да се учат на стоицизъм от Валв - цял свят получава мелтдауни и мрънка в продължение на 15 години за Халф Лайф 3, но чак когато дойде време отново (чрез тази игра) да бутат технологията напред, чак тогава направиха Alyx.
Каквото и да си говирим за Гейб Нюел, пичагата ги разбира нещата.
бтв, всите тука дето си навзехте нови карти, един хубав вр сет вече не е толкова скъп, може да цъкате Аликс да видите наистина какво означава интерактивна игра, нещо което сайбърпънк ни се обещаваше да бъде. Проблемът с ВР е ако върви на нисък фпс, тогава си е бало мазилката, ако сте с ртх карти ще върви на пустиняк и ще е едно мазно и приято, и само ще е проблем, ако нямате достатъчно място за приличен ВР сетъп, щото си иска едно квадратче 2 на 2 метра, за да се избегнат целувки със стена или сакатлък с мебелировка.
Re: Cyberpunk 2077
Като почнах повече да ползвам quickhacks за damage, съвсем взе да се набива на очи колко е зле AI-то на противниците. Стоя си на 20-ина метра от тях, пускам им хакове да ги точа, а те си стоят на едно място, викат "покажи се, страхливецо" и тем подобни, и чакат да им свършат hit points. Така утрепах бавно и полека някакви пичове, които бяха много по-високо ниво от мен и в открит бой ме изнасяха за две секунди.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Пусни си на хард - по се ядва, иначе AI-то на всичкото паплач е зле, без значение от нивото на трудност.Demandred wrote: ↑Mon Dec 14, 2020 2:19 amКато почнах повече да ползвам quickhacks за damage, съвсем взе да се набива на очи колко е зле AI-то на противниците. Стоя си на 20-ина метра от тях, пускам им хакове да ги точа, а те си стоят на едно място, викат "покажи се, страхливецо" и тем подобни, и чакат да им свършат hit points. Така утрепах бавно и полека някакви пичове, които бяха много по-високо ниво от мен и в открит бой ме изнасяха за две секунди.
The hardest battles are fought in the mind.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests