Alan Wake
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
На каква трудност играеш? Ако не си на кошмар - стигат, но все пак трябва винаги да знаеш, какво имаш. След първоначалното ниво можеш и само да насочиш фенерчето към нещо и то да изгори, без да натискаш левия спусък, защото харчи енергия. И не забравяй, че ако отпуснеш въпросния LT нивото на батерия се възстановява. Стига да имаш достатъчно времеRRSunknown wrote:Някой може ли да ме осветли дали ще трябва да броя батерийки през цялата игра защото още в туториъла ми свършиха на първата престрелка и бягах до края в мелницата без да мога да се защитавам.
Другото нещо е, че в тази игра не трябва да избиеш всичко живо или не-мъртво. Бягай силно, избягвай нападенията и чакай последната ти батерия да се презареди
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Сега след като си "осветлен"RRSunknown wrote:
чак сега го разбрах това.
Тичай към светлината и през нея
Run Through The Light
http://www.youtube.com/watch?v=p5wQV7_Sfyw
BTW Тази песен трябваше да е в саундтрака
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Минах първия Епизод. Не съм фен на Стивън Кинг но атмосферата и тайнственоста на историята засега ме зарибяват. По точно концепцията "Какво по дяволите става". Не знам дали съм споменавал но много обичам горите - и в реалния живот и в различни игри. Затова сетинга ми пасва идеално с дръвчетата, мъглата и храстите. Управлението е добро - никакви оплаквания, нито веднъж не усетих да се боря с него.
Графиката на светло ми се стори много замазана с блър ефекти и ме заболя главата да гледам, добре че през нощта сякаш го няма този ефект.
За хорър усещането - никакво хорър усещане засега. Не че няма подходяща атмосфера но просто не ми влиза стряскане.
Графиката на светло ми се стори много замазана с блър ефекти и ме заболя главата да гледам, добре че през нощта сякаш го няма този ефект.
За хорър усещането - никакво хорър усещане засега. Не че няма подходяща атмосфера но просто не ми влиза стряскане.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Минах трети епизод преди малко и понеже ми свършиха батериите на контролера на средата на четвърти сядам да попиша впечатления докато чакам да се заредят.
Игра на годината ??? Може да кандидаства за трилър на годината или интерактивен филм.
Хубави впечатления - историята е така поднесена че зарибява максимално да продължаваш напред въпреки дървения същински геймплей. Принципно си признавам че изобщо не обичам Стивън Кинг и подобен тип истории затова сигурно не оценявам максимално подобаващо историята но засега ми харесва. Атмосферата е тотална - графиката принципно не е много добра сама по себе си, но съчетата с ефектите които са приложение - не съм виждал такива мъгли и вятър в друга игра, светлината и сянката се преплитат много красиво а музиката и звуците градят още повече обстановката. Успели са да постигнат хем голямо заиграване със светлина и тъмнина хем го няма ефекта на Дуум 3 в който абсолютно нищо не виждаш.И тъй като много обичам гори то само се зарадвах че досега всичко се върти из горите. Хубаво е и че няма изкуствените невидими стени от други игри и може да се залуташ (макар че геймплейно радара си казва думата). Контрола ми е много удобен - никъде не се борих с него.
Лошите впечатление - това чудо просто няма геймплей. Не и в смисъла който аз влагам в това понятие. През цялата игра правиш точно две неща - бягаш по пътеката и стреляш по лошите. Бягането по пътеката е просто начин да убиеш геймплейно време докато гледаш околната среда. Не може да се загубиш, няма разни прескоци и бягане за време, няма преследвания. Пррестрелките са върха на еднообрзието - всичките врази са едни и същи, убиват се по абсолютно еднообразен начин и престрелките са възможно най-нединамичните. И понеже винаги те предупреждават никога няма тръпката някой да те клъвне изотзад докато си спрял да пуснеш една вода. А и живота и фенерчето ти ти се зареждат.....
Хорър за мен на този етап няма никакъв - нито веднъж нещо не ме стресна или изнерви (а аз съм много податлив на такива неща попринцип и Дуум 3 ми е стряскаща да речем).
Загадки и пъзели - няма. Голяма грешка - в такива бавни игри се очаква щом няма стръвни престрелки или преследвания (и скачания) да има поне интересни загадки - да обаче тук няма.
Ако не беше интересната история щях още на втора глава да я изоставя и да не се занимавам повече.
Автомобилните отсечки са приятни но толкова кракти че не оставят време за сериозни впечатления.
Не знам как ще е до края на играта (ще я изиграя и ще допиша) но съмнява да се промени нещо съществено.
Според мен трябваше да заложат някакви пъзели, да има няколко отсечки с преследвания и намиране на път по платформи, боя да е малко по динамичен с по -разнообразни врагове и тогава вече щеше да е игра на годината.
Игра на годината ??? Може да кандидаства за трилър на годината или интерактивен филм.
Хубави впечатления - историята е така поднесена че зарибява максимално да продължаваш напред въпреки дървения същински геймплей. Принципно си признавам че изобщо не обичам Стивън Кинг и подобен тип истории затова сигурно не оценявам максимално подобаващо историята но засега ми харесва. Атмосферата е тотална - графиката принципно не е много добра сама по себе си, но съчетата с ефектите които са приложение - не съм виждал такива мъгли и вятър в друга игра, светлината и сянката се преплитат много красиво а музиката и звуците градят още повече обстановката. Успели са да постигнат хем голямо заиграване със светлина и тъмнина хем го няма ефекта на Дуум 3 в който абсолютно нищо не виждаш.И тъй като много обичам гори то само се зарадвах че досега всичко се върти из горите. Хубаво е и че няма изкуствените невидими стени от други игри и може да се залуташ (макар че геймплейно радара си казва думата). Контрола ми е много удобен - никъде не се борих с него.
Лошите впечатление - това чудо просто няма геймплей. Не и в смисъла който аз влагам в това понятие. През цялата игра правиш точно две неща - бягаш по пътеката и стреляш по лошите. Бягането по пътеката е просто начин да убиеш геймплейно време докато гледаш околната среда. Не може да се загубиш, няма разни прескоци и бягане за време, няма преследвания. Пррестрелките са върха на еднообрзието - всичките врази са едни и същи, убиват се по абсолютно еднообразен начин и престрелките са възможно най-нединамичните. И понеже винаги те предупреждават никога няма тръпката някой да те клъвне изотзад докато си спрял да пуснеш една вода. А и живота и фенерчето ти ти се зареждат.....
Хорър за мен на този етап няма никакъв - нито веднъж нещо не ме стресна или изнерви (а аз съм много податлив на такива неща попринцип и Дуум 3 ми е стряскаща да речем).
Загадки и пъзели - няма. Голяма грешка - в такива бавни игри се очаква щом няма стръвни престрелки или преследвания (и скачания) да има поне интересни загадки - да обаче тук няма.
Ако не беше интересната история щях още на втора глава да я изоставя и да не се занимавам повече.
Автомобилните отсечки са приятни но толкова кракти че не оставят време за сериозни впечатления.
Не знам как ще е до края на играта (ще я изиграя и ще допиша) но съмнява да се промени нещо съществено.
Според мен трябваше да заложат някакви пъзели, да има няколко отсечки с преследвания и намиране на път по платформи, боя да е малко по динамичен с по -разнообразни врагове и тогава вече щеше да е игра на годината.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Току що я минах. Противно на всякъкъв здрав разум , макар че нищо не се промени в геймплея откъм механика изядох последните две нива на едно сядане и се размазах тотално - просто съспенса, дизайна на нивата и начина по който ти презентират компенсират всичко останало. Дори екшъна не ми омръзна в последните две нива.
Края си е перфектен - нямам идея защо бива оплют от мнозина - завърши си конкретната история отвсякъде и остави мистерия.
В крайна сметка като ударя чертата Алан Уейк просто ме отвя на чисто емоционално ниво и ми се намърдва много напред във всякакви класации и ще е помня дълго много места от играта (докато на рийч вече ми се сливат в някаква обща мъгла спомените).
А , между другото играх на хард - накрая имаше доста инфарктни моменти в които се опитвах да припаля генератор докато зад мен се чуват тежки стъпки.
Края си е перфектен - нямам идея защо бива оплют от мнозина - завърши си конкретната история отвсякъде и остави мистерия.
В крайна сметка като ударя чертата Алан Уейк просто ме отвя на чисто емоционално ниво и ми се намърдва много напред във всякакви класации и ще е помня дълго много места от играта (докато на рийч вече ми се сливат в някаква обща мъгла спомените).
А , между другото играх на хард - накрая имаше доста инфарктни моменти в които се опитвах да припаля генератор докато зад мен се чуват тежки стъпки.
Току-що минах първото ДЛЦ - The Signal. Еми адски жалка история като цяло. НУЛЕВО развитие на сюжета, убер ултимативната геймплейна иновация - "стреляй по написаните думи във въздуха, за да се материализират" и продължителност от няма 90тина минути сигурно....
Силно се надявам второто да не е чак толкова безмислено.
Силно се надявам второто да не е чак толкова безмислено.
За второто ДЛЦ няма какво по-хубаво да се каже наистина, пак няма 90 минути и извън някои оригинални дизайнерски решения откъм левелинг, геймплеят и сюжетното развитие е точно нулево. Разбира се освен недвусмисления statement, че ще има втора част, накрая на The Writer. Така че чакаме, дано до годинка-две вземе че излезе.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Знам, че е resurrecting the dead, в този случай - the darkness, на темата, но не мога да не изразя телешкия си възторг откъм фенсървиса, който играта предлага:
Женката с лампата как ми е едно към едно с тази с дървото от Twin Peaks, просто не е истина. Когато я срещаш първия път в дайнъра - яко facepalm и jaw-dropping, и кило телешки лиги.
Fanboy out !!!
Женката с лампата как ми е едно към едно с тази с дървото от Twin Peaks, просто не е истина. Когато я срещаш първия път в дайнъра - яко facepalm и jaw-dropping, и кило телешки лиги.
Fanboy out !!!
The hardest battles are fought in the mind.
Междувременно до 15 май човек може да се сдобие с играта + двете DLC-та за 15 долара от GOG.
http://www.gog.com/en/gamecard/alan_wake
http://www.gog.com/en/gamecard/alan_wake
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 0 guests